1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Coalitie was: PVV, CDA & VVD
    Klopt ook wel een beetje denk ik..:+
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen (in elk geval de zwevende kiezers) met dat probleem zitten, ik ook. Ik zou wel graag op D66 stemmen, omdat ik wel fan van Pechtold ben, maar ze hebben ook standpunten die ik niet echt support. Ik zat tussen PvdA en D66, maar pvda ga ik niet stemmen denk ik, ze hebben toch een beetje mijn vertrouwen geschaad en ik ben wat eerder werd gezegd: VVD is meer van de arbeid dan de partij van de arbeid. Dus het wordt 'de minst slechte' denk ik.

    [​IMG]
    Kieskompas nog maar eens gedaan. Wordt toch wel D66 denk ik. Mijn ideale coalitie zou D66, PvdA en VVD zijn.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    made my day:lol:


    Ik krijg btw ook paar rare uitslagen. Bij de meeste vragen weet je ook al van welke partij het komt, niet echt heel nuttig dan imo8)

    Edit: Denk trouwens dat ik voor VVD of D66 ga, enige probleem is dat ik mijn studiefinanciering wil houden en absoluut tegen kilometerheffing ben:+
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, zelfde als Cookie, Stemwijzer: PVV & Kieskompas: CU

    Moet me toch eens verdiepen in de partijen :+
     
  5. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Zo te zien veel mensen met hetzelfde als mij hier, zelf VVD voorstander en daarnaast D66, vind het ook altijd lastig tussen deze 2 maar ga dan voor VVD dan heb je weer wat meer reden om later rijk te worden :)

    Of nu me studiefinanciering proberen te reden, kan ik ten minste nog op kamers wonen :)

    Daarnaast zou politiek Nederland een keer Synergy moeten leren, stelletje losers.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wow ik sta met kiescompas het dichtst bij Christenunie, ondanks dat de de partij is waar ik het meeste hekel aan heb..
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Als ik mocht stemmen zou ik voor D66 stemmen, tweede keus is VVD. Ik heb net even ook dat Kieskompas gedaan en daarbij kwam eruit dat ik het dichtste bij stond bij ToN. Toen ik per vraag ging bekijken zag ik dat ik een paar vragen verkeerd had ingevuld en inderdaad met veel stellingen op ooghoogte zit met ToN. Heb alleen een hekel aan die Rita Verdonk :+.
    Ik hoop (en verwacht ook wel) een coalitie met het D66 en VVD. Waarschijnlijk moet er nog een derde partij bij en ik verwacht dat dat het PvdA zal zijn, maar met ToN zou ik misschien ook nog best tevreden zijn :).
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ToN past wel goed naast VVD. ToN staat voor lage belastingen en hard optreden tegen criminaliteit/zwaardere straffen. Noem het maar een Amerikaans systeem. Tof dat ze niet lastig doen bij het legaliseren van wietteelt, had ik niet verwacht van een rechtse partij. Maar ik zie ToN dus echt nooit in een coalitie verschijnen. Waarom? Aangezien ze maar een halve zetel hebben en het helemaal niet interessant is om met hun samen te werken.
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarom:
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Verschrikkelijk die video van ToN. Rot op met je bangmakerij, ik voel me gewoon veilig op straat.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik voel me alleen onveilig wanneer ik een politie auto zie 8)

    Meestal zijn het van die trieste mannetjes die je zakken gaan controleren omdat ze geen zin hebben of te pussy zijn om achter criminelen aan te gaan.
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we dan toch beginnen met trieste filmpjes:


    Verder wel grappig dat veel mensen hier VVD/D66 willen gaan stemmen, en ik denk dat die 2 het ook wel goed gaan doen. De vraag is dan alleen: wie wordt de 3e. PVV zie ik niet gebeuren, PVDA kan maar er is de laatste tijd wel veel gezeik tussen D66 en VVD geweest. Daarbij moet je niet vergeten dat VVD en PVDA een wereld van verschil is. Dan blijft over.. CDA? Of onze grote vrienden van de Christenunie?
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo sneu en ook gewoon erg zielig eigenlijk , aangezien die partijen helemaal 'hip' denken te zijn :emo:
     
  14. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    :emo: echt weer te triest voor woorden dit:emo:
     
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt het nou aan mij, ik zie geen enkele gekleurde Nederlander in dat filmpje van Trots op Nederland.
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  17. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een website waar alle politieke partijen in staan?
    Zodat ik kan kijken of er nieuwe partijen er bij zijn gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik stem VVD, de partij die tot nu gewoon zichzelf gebleven is, praat over inhoud en maakt geen belachelijke filmpjes.

    Daarnaast vind ik het economische aspect erg belangrijk, aangezien ik het ondernemerschap beoefen :)
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is geen landelijke maar toch best raar. vanaf 1.00

    Ohh, deze is wel landelijk. Hij was ook gebruikt voor de gemeenteraad in het algemeen.


    Ben zelf trouwens voor de VVD, maar zijn ook niet helemaal perfect. Al is die laatste wel grappig.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2010
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Net even Lagerhuis gekeken. Ik vind die Roemer maar wat vermoeiend. Die zeurhouding, wat mijn vooroordeel van de SP is, kwam weer zo sterk naar voren. Aargh, doe toch niet zo moeilijk over die pensioenleeftijd. Ik zou me kapot vervevelen op mijn 66e.
     

Deel Deze Pagina