1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Tijd voor PVV....
     
  2. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    ...omdat?
     
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens met Taab.
    De droeve waarheid.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  4. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  5. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ze verdomme de grote winnaar zijn van de verkiezingen en gewoon buiten gesloten worden. Dan heeft het stemmen van ons ook totaal geen nut in dit kleine schijn-democratie landje
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gast, je bent pas 16 :emo:
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Wint de mensen die zo ongelofelijk anti PVV, zijn zogenaamd omdat het rechts is, ook ongeloofwaardig. Lees de partij standpunten eens door. Daar staan een heleboel linkse tussen. (vind overigens nog steeds dat je aan dat links rechts verhaal niet zo`n etiket moet geven)

    Ja dat rasistische gezever van ze slaat nergens op en is onmenselijk, maar ze hebben ook goede punten. Ik zou ze ook wel in de politiek willen zien, al was het maar om te zien hoe de partij het dan doet. Als ze dan afgaan heeft dat ook heel veel impact in de toekomst van de partij. En andere partijen (VVD en CDA bijvoorbeeld) zorgen er heus wel voor dat de bullshit er niet doorheen komt.

    Zie Paars+ totaal niet zitten, te weinig kans voor de VVD om het goed te doen. Ik had het liefst een VVD, CDA, PvdA gezien. Helaas. Die peilingen zitten er nogal eens naast, dat hebben we bij de verkiezingen toch wel gezien.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, dat komt me bekend voor.

    Hoe zie jij dat voor je, regeren met zo'n radicale partij die nergens anders dan in de 2e kamer vertegenwoordig is?
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 100% anti-PVV maar dit is toch geen tegenargument?:{

    Volgens mij zijn dat er niet zo veel. De meeste mensen die zo ongelooflijk anti-PVV zijn zijn dat vaak vanwege de belachelijke ideeën en de belachelijke leden die de partij heeft.
    Dat heeft niks met 'te rechts' te maken...
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wou ik een discussie aangaan dan? 8)

    Was gewoon verrast dat zo'n jong ventje dat allemaal al durft te zeggen. Heeft niks met politieke voorkeur te maken.
     
  11. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké en waarom zou iemand van 16 niet die mening kunnen hebben/mogen uiten?
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2010
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Omdat je op die leeftijd pas hooguit 2 jaar lang iets van politiek hebt meegekregen? Waarschijnlijk heeft ie het een grote jongen het horen zeggen en dat neemt ie ff over.
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet. Volgens mij ben je op die leeftijd echt al wel in staat om een mening te vormen. De truc is om dan te weerleggen wat hij zegt (ook al komt het van zo'n 'grote jongen' af). Of je er gewoon niet mee bemoeien, nu lijkt het net alsof je de mening van iemand die jonger is dan jezelf automatisch niet serieus neemt.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Hoe oud ben je nou zelf? Het lijkt mij dat jij je zelf aangesproken voelt door mij.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    17. :9 Maar het gaat om het principe... Maar goed ik geef toe toen ik bijvoorbeeld 13 was dacht ik ook van alles te weten terwijl ik daar nu compleet anders tegen aan kijk. Alleen wat hij zei heeft denk ik niet zoveel met leeftijd te maken dus was het hier niet relevant... Maar goed misschien dat jij het beter weet, met 3 jaar levenswijsheid meer.;)
     
  16. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Kijken of het deze keer lukt...
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Die ouwe kontenknijper is ook weer eens opgetrommeld.
     
  18. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hier die voorstander is van CDA-VVD met PVV gedogen?:{
     
  19. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie geen andere mogelijkheid als ik mijn eigen voorkeur (VVD gestemd) meereken. Dus ja eigenlijk wel. Het zal waarschijnlijk stroef werken, en over 2 jaar valt het kabinet, maar als dit niet gaat werken dan geef ik de hoop op.
    Valt me wel op dat sinds deze besprekingen bezig zijn er echt een "links blok" (om even in wilders taal te spreken) gekomen is. PVDA,D66(!), GL, SP: allemaal dikke vrienden van elkaar.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    weer iemand die het verschil tussen progressief-conservatief en links-rechts niet begrijpt :+

    En gefeliciteerd Nederland, een enorme lul aan de macht die het heeft over kopvoddentax, registreren van afkomst etc....

    ik schaam de pleuris voor dit ooit zo tolerante loand
     

Deel Deze Pagina