SNES, zeker weten. Daar kan ik echt een gigantische lijst met coole games voor opnoemen: Chronotrigger, Super Marioworld, Final Fight, Starwing, Zelda III: A Link To The Past, Street Fighter II Turbo, Super Probotector, Super Metroid, Megaman X, Secret Of Mana, Mariokart, Smash TV, Castlevania IV, Super Ghouls And Ghosts, Pocky & Rocky, Cybernator, Axelay, etc etc. Een groot gedeelte daarvan speel ik nog steeds wel eens na al die jaren, voornamelijk op een emulator. Dreamcast vond ik zelf ik ook bijzonder cool, jammer dat die zo'n korte levensduur gegund was.
Een jongen van school heeft een game cube. Maar ik vind dat er nog niet echt coole spellen voor zijn. Melee wordt wel cool, vrijdag komt ie hier in NL
ja da bedoel ik.. van de releasegamez moet ik ook nie veel hebben hor. maar ik heb zo'n idee dat de gamecube wel cool gaat worden.
Ik heb zelf nog nooit op een dreamcast gespeeld maar als ik er nog ergens een op de kop kan tikken met een aardige verzameling spellen erbij koop ik hem zeker.
Volgens mij gebruikt die gast dit als een soort marktonderzoek Zie een andere thread van hem http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?threadid=3063
net of ie nu atari's, nes, snes of dreamcasten wil gaan aanbieden. hij is nog wel zo slim om de nr 2 te gaan vragen op een xbox forum.
Dat klopt. Maar eerst noemde ik onze url, en dat mocht niet... [opzich wel begrijpelijk] Mag dat niet dan?!?