Ik heb een suggestie voor een poll. De vraag is: wat past bij jou. De antwoorden: Mannelijk, Nederland Vrouwelijk, Nederland Mannelijk, Belgie Vrouwelijk, Belgie Mannelijk, ander land Vrouwelijk, ander land Gewoon eens om te weten met welk publiek we hier te maken hebben. Toch wel een goede suggestie hé.
Nee, dat is het niet. De laatste twee opties vallen af, want in principe hebben we alleen Nederlands sprekende mensen op het forum, op Letsbee en enkele anderen na. Verder heb je een handjevol vrouwen en dan 75% Nederlandse en 25% Belgische jongens. Nah, geen goede suggestie.
een goede suggestie maar het antwoord is vrij duidelijk Mannelijk, Nederland en dan zijn er mensen gelijk Tronky, benneke en ik da uit belgie komen
Mag er dan een nieuwe poll komen? Oh en trouwens volgens de poll betekent het dus dat Fable en PGR2 dit jaar dus uitkomen?
Wie weet zijn er wel nederlanders/belgen die in een ander land wonen. Niet direct opties laten afvallen...Maarja je hebt gelijk ZO interessant zou die poll toch niet worden... Ik dacht een geniale ingeving te hebben maar niet dus.
@Lord<>Snowboard Ik noem mezelf dan wel nooit Hollander, maar ik kom toch echt uit Nederlands Limburg.