Ik weet niet wat jij met je doos hebt gedaan maar die van mij ziet niet groen. Tenzij jij de special edition hebt.
De xbox zelf is donkergroen, zo donker dat het bijna zwart lijkt, maar als je er iets langs houdt wat echt zwart is zie je het verschil
Ook de normale editie is groen.... Bekijk hem maar is een keertje goed, welliswaar heel donker groen.... Die discussie is al een paar keer langs geweest op dit forum
Ik heb gestemd maar wat is dat eigenlijk voor wierdo site. Ik speel nooit games gaat vet bovenaan . Beetje vreemd.
Members of xbw.nl, UNITE!! Hear my voice and vote, vote vote!!! nog maar ongeveer 500 stemmen en we hebben de ps2 ingehaald! Edit: Hehe, had nogal verkeerd gekeken... OOps
PC is niet meer in te halen, heeft al het tiendubbele. PS2 misschien wel... Countdown: 50 votes needed...
gestemt, maar ps2 zal wel winnen, want er zijn meer mensen met een iq van onder de honderd, dan van boven de honderd ..
en de rest waarbij staat dat ze alleen maar op de PC spelen komt overdrijven van T.net..So..Xbox Pwnt!...PUNT
fok is een zeer goeie site. maar er zitten wel veel weirdo´s. druk maar eens op actieve topics bij het forum. er zitten daar mensen de hele dag niks anders te zeggen dan mm, ja, nou en ook goeidag. wel grappig. Maar als je gaat kijken hoeveel post die gasten hebben geplaats schrik je je het apelazrus. 10000 is geen uitzondering
srry maar ik heb tog op de pc gestemt, ik zit meer 8er de pc dan de xbox, en ik heb meer spellen op de pc als op de xbox, dus ik speel daarop de meeste spellen