Ik weet dat jullie al regel matig polls opstarten over wat vind je van xbox live enzovoorts en bij een revieuw van een game kun je zelf een cijfer geven.Maar als je dat nou ook is in het forum kon doen(misschien kan het al,maar ik zie het heel weinig)want de games zijn er soms al en dan kun je nog nergens voten omdat er nog geen revieuw is,en je wilt de game zelf misschien ook wel maar je weet nog niet zeker hoe hij is en dan kun je via die polls erachter komen.Misschien een idee?
Een beter idee : Geef ons the ability om zelf polls te maken.. er zijn zat gamers met mooie ideeën en vragen..dus waarom niet?
*Kseen maakt z'n dagelijkse poll aan. -Hou je van kleine tieten? -Hou je van grote tieten? -Hou je van peertjes? -Hou je niet van tieten??? *Cyberlaui maakt ook poll ipv onzinnige draadjes. -Vul zelf maar in... Enz. Neej, wordt niks.
-Ik hou ook van kleine tieten al is de rest van het lichaam mooi. -Ik hou zeker van grote tieten maar niet te groot zoals lola de kanari Ja peren zijn lekker -Tuurlijk hou ik van tieten mooi te gebruiken als stressballen -Ik vul in...conclusie tieten zijn lekkaahhh. Maar je kunt het toch altijd eerst proberen en een nieuw forum onderdeel aanmaken zoals het xboxpromoteam forum dan blijft het beperkt op een stuk site.