Ik vind het nog steeds belachelijk dat members geen polls zelf mogen maken. Dit is echt het eerste board waar ik deze belachelijke opstelling tegenkom. Redeneringen als: "Dan krijg je polls met: hoe scheer ik mijn konthaar?" etc. zijn pure onzin, want dan maak ik toch gewoon een nieuwe thread met: "ik scheer mijn konthaar van achteren"?? Gaat net zo makkelijk een slotje op. Echt onzin. Die functie heeft vBulletin er niet voor niets op gezet. En wij members kunnen toch niks verder behalve threads posten, replyen, editen en voten dus eigen polls maken mag er best bij vind ik. Dus modjes stap nou eens van jullie standpunt af en verplaats je ff in een member (zullen jullie wel als "verlagen" opvatten :r). En als deze thread gesloten wordt na 1 reply zijn jullie ondemocratische fascisten
*vraagt zich af welk deel v/d post hij nou serieus moet nemen... :{ Zou het wel leuk vinden om eens een poll te kunnen plaatsen, maar ik sta er verder niet echt om te springen ofzo. Maakt me ook niet uit als het niet verandert.
Ok, ik wil het best proberen, alleen polls worden eerst gescreend door mods voordat ze gepost kunnen worden. 1 moment
Ja zoiets bedoel ik. Ik was ff vergeten dat die functie op vBulletin zat hoewel ik zelf 2 jaar een board heb gedraaid met vBulletin maar goed. Dit is dus wel de ideale functie dan
Damn, die functie zet je OF uit, OF het werkt bij elke thread die geplaatst wordt. Gaat dus niet lukken. Even bespreken in het mod-forum.
Ow ok, tja ik kan niet alles gaan bijhouden Vroeg het met af, deed een search en kwam op deze dood gelopen thread uit. Heb nog wel een idee voor een POLL Heb jij last van Lag tijdens XBox Live ? 1. Ik heb een trage* internet verbinding en lag 2. Ik heb een snelle* internet verbinding en lag 3. Ik heb een trage* internet verbinding en geen lag 4. Ik heb een snelle* internet verbinding en geen lag *Traag = onder de vastgestelde normen** *Snel = gelijk of boven de vast gestelde normen** **Normen = theoretisch 16KB/sec upload en hoger. Of zit ik hier verkeerd voor het aanvragen van een POLL ?
Mij maakt het eigenlijk niet uit of de poll-functie er komt, maar ik ben er eigenlijk deels op tegen. Je kent het risico, nu kan je weer zeggen "we proberen het". Maar morgen/overmorgen komt er weer een halve gare die het verpest voor iedereen door een onzinnige poll te openen. Ik ben niet tegen, maar ok niet echt een voorstander....voor mij hoeft het niet iig.
Dat heb je zowiezo wel.. Hoeveel threads zie jij niet die verpest worden of gewoon niks toevoegen?! Dat zijn er heel veel Dat maakt met zo'n poll functie geen verschil, zulke threads zullen er altijd blijven..
Je hebt een punt, maar een poll-functie, oftewel de macht om een poll te maken kan leiden tot meer vervuiling. Het is gewoon eenmaal zo dat iedereen wel denkt van "heeeey, ik kan een poll maken, laten we 's eentje maken" bij wijze van..... Ik denk toch dat een poll functie deels wel de aanleiding geeft om te vervuilen . Maar je hebt wel een punt, ik zal er toch over nadenken vannacht
Members het recht geven om polls te maken is een tijd terug al eens geprobeerd, en ik vond het absoluut geen succes (voor de duidelijkheid: toen was ik nog geen mod). Heb je een leuk idee voor een poll, stuur dan een pm naar een van de mods, en als het idee serieus genoeg is, wordt daar heus wel antwoord op gegeven, en zie je je poll gauw genoeg terug.