[PC] Poorten openzetten Halo?

Discussie in 'Games' gestart door X-power, 7 sep 2004.

1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo van Halo gedownload (PC dus). Nu is het probleem dat ie niet echt helemaal vloeiend wil draaien online, terwijl ik toch echt een aardig PC'tje heb:

Pentium IV
    1024 MB RAM
    128 MB Geforce 4 Video
    En weet niet of jullie hier nog wat aan hebben 400 kb p/s snelheid van het downloaden (wel op speedtest.nl).

Nu heb ik van degene die mijn PC heeft geleverd gehoord dat ik dan bepaalde poorten open moet zetten. Nu mijn vraag: welke zijn dat, ik ben hier namelijk een grote leek in :). Hartelijk dank.

2. FabianNL

FabianNL Guest

als je gewoon online kan spelen maar erg langsaam gaat heeft het nix met je poorten te maken anders kan je helemaal niet opnline spelen. De snelheid van de verbinding is ook goed genoeg dus LAG zal je probleem ook niet zijn. Je systeem is gewoon te langsaam dan denk ik (Halo is een érg slechte poort met veel problemen in verband met hoge systeemeisen). Probeer eens de nieuwste drivers te downloaden van je videokaart (www.nvidia.com) en misschien patches te downloaden van het spel, en natuurlijk de laatste DirectX, misschien helpt het allemaal iets. Succes

3. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    ik speel ook al heel lang halo demo op pc (MP) en 9 van de 10 keer is er lag, ook al heb je supersnel Inet+PC..

4. Turbo_Schaap

Turbo_Schaap Oldskool member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook zijn dat de servers waar je op speelt niet goed draaien

5. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover bedankt voor jullie reacties :). Wat ik nog vergeten was te zeggen is dat ik 't ook altijd heb als ik alleen in m'n eigen game zit bijvoorbeeld. Het is ook geen lag. Alleen gaat 't op de PC van m'n vader (die wat langzamer is dan die van mij) veel soepeler. We hebben overigens wel een netwerk. FabianNL, misschien dat ik dat eens kan proberen: vooral van die videokaart.

6. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Uhh het is gewoon lag, je moet gewoon geen servers nemen met meer als 8 players & een ping hoger dan 100....:)

7. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg net dat ik ook hiervan last heb als ik m'n eigen server heb in m'n eentje... Dus cker geen lag.

8. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Watvoor soort netwerk heb je?, Computer naar Computer of Router?

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dacht ik een routernetwerk. Heb net ook een update van nvidia gedownt, maar zag het verschil niet :).

Laatst bewerkt: 7 sep 2004

Deel Deze Pagina