pop: gevecht in de lift, help me

Discussie in 'Algemeen' gestart door chelsea079, 9 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met prince of persia aardig opgeschoten, ik ben bijna aan het einde van het spel. maar ik kom maar niet door het gevecht in de lift, of farah gaat snel dood, of ik zelf ga snel dood.
    ik blok de zwaarden spring zoveel mogelijk over iedereen heen, maar ik zie heel moeilijk wie me nu doodmept.
     
  2. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    nou je moet je idd veel afweren, maar je moet bij die save ook kijken wat er "gebeuren" gaat. dan zie je dat je die complete stan still moet doen. diet is niet altijd makkelijk, maar wel effectief. je moet ook vooral om sarah heen blijven, rechts zie je dat slangetje; dat is haar leven ;) als die rood is is zij dood. je moet er ook zoals jij probeert veel overheen springen, en soms ook je dolk gebruiken. na die complete stant still moet je soms ook slomocion (amen) ook een paar xeer gebruiken.

    kijk maar of het nu luckt
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    ga iig een stukje van farah vandaan, lok ze weg bij haar. komt er een monster bij haar, mep hem dan kapot! zelf moet je gewoon goed vechten en blokken. en veel water drinken zogauw je levens meter bijna leeg is.

    edit:/
    hij was me net een paar seconden voor haha
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    je kan makkelijk water drinken door je zwaarden weg te doen (B) en dan naar fontijntje rennen. als er veel monsters bij sarah zijn moet je idd snel naar andere kant toe

    edit
    ja net ietsjes sneller he hahaha
    (met meer tekts ;))
     
  5. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    is het nu sarah of farah??

    maar bij hoeveel % zit je?? hoeveel levens?? en hoeveel bolletjes??
     
  6. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Farah;)
     
  7. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer je counter-attack te oefenen. Als je die onder de knie heb is elke vijand een piece of cake
     
  8. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer via een muur aan te vallen, gaan ze in 1 keer dood.
     
  9. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    de lift is geloof ik 81 %, het is dat grote platform dat de hoogte in gaat bij de tower.
    ik weet niet of het farah of sarah is, ik versta altijd farah.
    best wel een irritant geval in het spel vooral als je per ongeluk dood schiet.
     
  10. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    het is farah!!;)
     
  11. Victor

    Victor Guest

    Block veel, spring veel over vijanden heen, help farah als ze wordt aangevallen en gebruik muuraanvallen!!
    Het duurt even voor je er door komt. Geloof me!!
     
  12. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Die domme trien, ze heeft mij in de lift veel neergeschote...
     
  13. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ja daar had ik in het begin veel last van
    sta je haar wat te verdedigen en dan schiet ze op je..hoe dom kun je zijn maja.
    meestal deed ik dan weglopen en de vijanden naar me toelokken (voor zover dat gaat:+)
     
  14. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was er laatst zowat doorheen nog twee van grote monsters over gaat die stomme trien weer dood, er frustrerend
     
  15. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, khad het spel direct uitgespeeld als die farah er niet was, maarja een vrouwe he...:+
     
  16. Victor

    Victor Guest

    kut Farah
     
  17. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    rustig mensen ik bedoel ze blijft toch een lekkere chick (ofniet?) iig dat zijn toch van 'sergeant' mensen ofniet? van die grote mensen met kleine schildjes en lange zwaarden of van die grote bulldozers *zo noemik ze :)* met grote bijlen?
    in het eerste geval -> veel van de muur af rebounden en idd counter attacks gebruiken. bij het tweede geval veel over ze heen springen, je kan ook welles wat je dolk gebruiken maar meestal spaar ik dat (voor het geval dat het eerrrgg mis gaat :))
     
  18. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet eiglijk ook die niewe techniek gebruiken om alles stil te zetten met je dagger, dan gaat het wa sneller


    Die nieuwe aanval krijg je volgens mij bij de sultan's zoo ergens als je dan genoeg van die zandgevallen hebt
     
  19. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er nog steeds niet door, laatst dacht ik dat ik er was, kwam er nog een nieuwe zwerm van de lange messen mannetjes aan, ik denk dat dit echt een van de lastigste gevechten uit het spel is
     
  20. stef2

    stef2 PoPgamer

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon blijven proberen.. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina