in pop als ik dan in die gang kom dan zet je een beeld op zo'n drukplaat gaat dat vrouwtje door zon spleet en loop jij een gang binnen waar dan voor de eerste keer een balk met spikes naar beneden komt en heen en weer gaat schommelen, dan rol je eronder door val je naar beneden, sprin je over een gat met spikes en dan moet je weer omhoog maar dat lukt me niet hoe do ik dit telken tegen de muur springen lukt me tot aan die richel dan val ik
Hej Tranq, om het ook voor andere mensen overzichtelijk te houden raad ik je aan om even in deze thread te kijken cq te posten. Er zijn (gelukkig) al veel mensen met hetzelfde probleem geweest maar je bent al goed op weg in dat stukje. Want je vanaf die richel moet doen is weer via de muur omhoog springen. Het is even lastig, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op timing. Je moet als het ware nét voordat de Prins de muur raakt weer op A drukken om je weer af te zetten. Ik richtte dan altijd weer naar de tegengestelde richting. Dit stukje haal je eigenlijk alleen ,met doorzetten Als het nog niet lukt of je andere vragen hebt, doe dat dan in de bestaande thread, dees gaat dan dicht!