Heyz, ik zit vast in Prince of Persia. Het is bij14 procent. Ik heb net die princes weer gevonden, en moet nu monsters aanvallen. Dat lukt nog wel, maar er is 1 groter wezen wat àlles blokt. Hoe kan ik deze verslaan? Alvast bedankt, Furies
daar kom ik ook niet echt voorbij, teveel monsters, je moet iig op linker trigger drukken, dan komen er weer nieuwe bij...
weet je het zeker? Als je heel even je linker trigger indrukt, niet inhouden komen er volgens mij toch echt monsters bij hoor, want die andere gast is niet te raken
Ja, dan komen er wel monsters, maar wat moet je ermee. Op een of andere manier moet 'ie te verslaan zijn, maar hoe.
je moet die gastjes elke keer als je op linker trigger drukt mollen, na een tijdje zullen er geen meer komen en gebeurt er ongetwijfeld iets zodat je die 'onverslaanbare' gast kunt verslaan
Het is anders dan dat ik zei, ik ben er nu voorbij, je moet eerst alle red en blue guards mollen tot je alleen met die 'onverslaanbare' overblijft (dat met die linkertrigger NIET doen!). Je moet hem verslaan door aan te vallen op het moment dat hij je probeerd te raken met zijn zwaard, je moet dus goed timen wanneer je slaat. Ook kan je over hem vaulten (met a) en hem dan slaan met y. Dit moet je lang herhalen want die gast is erg sterk, het duurd dus lang voor hij op de grond ligt en je hem kan vernietigen met y.
Als ik monsters sla met dan "bevriezen" ze soms, dus kan je dan tog stevig opin hakken ?? ben zelf maar bij 7%
Ik heb het nog geprobeerd, maar het lukt mij echt niet. Als'tie slaat, druk ik op A + Y, maar dan blokt 'ie alsnog ?
als je A+Y drukt ben je altijd te laat, je moet gewoon aanvallen met X als hij je slaat. Aangezien dat zijn aanvallen niet erg snel zijn moet dit wel lukken. Let wel: je moet erg lang doorgaan, die gast gaat absoluut niet snel neer. Als hij neer gaat op Y om hem definitief te vernietigen.
Ah, oke. Gelukkig staat ie nog aan, ga ik het gelijk ff proberen Edit . Als hij dat zwaard helemaal naar achteren heeft, dan druk ik op X, vervolgens blokt ie nog steeds ?
Je hebt ook zown move dat je over je vijand heenspringt en dan in zijn rug slaat. Als je dat op het juiste moment bij die gozer doet dan slaat ie je niet uit de lucht en mep je hem.
dan ben je net te vroeg, je moet wachten tot hij met zen zwaard naar voren komt om je aan te vallen, dan op x drukken. Als hij je niet aanvalt kan je over hem vaulten en met em slaan in de lucht. Dan raak je hem ook, maar dit heeft volgens mij niet veel effect.