Toch?? Waarom staat er dan op Tothegame bij beide 21 nov? Maar bij ons op werk staat er in het systeem dat ie voor de PS2 de 20ste van november komt en voor de Xbox de 12de van december..... Als dat zo is, waarom dan maar een MAAND?? Wat is de gedachte hierachter van Sony? Voor die maand kopen mensen toch geen PS2 voor??? Kost ze alleen maar een hoop geld! En ja, ach ze kunnen een maandje langer/eerder spelen dan de xbox-bezitters... so what, big deal!!!
Prince of Persia en Beyond Good and Evil komen dit jaar in Europa niet uit op Xbox of gamecubem en zijn ze ps2 exclusief. Volgens jaar zullen ze ook in Europa uitkomen, ook al zijn ze dan allang in Amerika uit.
Om nog even toe te voegen aan Miriks post; Dit is een keuze van Ubisoft. Vorig jaar hebben ze 'ons' gematst met de eerdere SPlinter Cell release en matsen ze 'ons' dit jaar met de eerdere release van Rainbow Six 3 (mocht die ooit nog worden overgedragen naar andere consoles).
Vergeet niet dat wij straks Live support krijgen in Prince of Persia. En onze versie is natuurlijk het mooiste, vetste, coolste. Dus ik wacht wel genoeg coole titels tot die tijd
Komt in Australie wel eind dit jaar uit? In dat geval gewoon massaal importeren. Ik wordt een beetje moe van al die release-date spelletjes van die companies...
Live support in Prince of Persia? Dan zal dat wel content download zijn, niet? Daadwerkelijke online play lijkt me vaag
Idd, het lijkt me niet dat je met 2 prinsen alla DOA op elkaar gaat inhakken, tenzij er co-op gemaakt word, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.