Iets wat ik nooit verwacht had, of misschien dat het alleen bij mij is ( lijkt me sterk ). Als je de super special stage van Australië rijd zit je met een pop-up waar je van gaat lopen. Is dit omdat het in het donker is ofzo ? Valt me toch wel tegen hoor, terwijl op de rest van de tracks waar ik geraced heb geen pop-up ben tegengekomen. Of wordt ik nou gek ?
ik snap je eigenlijk niet helemaal ik heb die stage gereden maar ben niets vreemds tegen gekomen, wat bedoel je precies?
Nou, dat de omgeving vlak voor je opbouwt, het zogenaamde pop-up ( nee, niet van die reclames ). In de superstage van Australië ben ik dat alleen nog maar tegengekomen. Je hebt dus dat je in de verte die flats wel ziet, maar dat je tussen de flats en zeg maar je auto een gedeelte zwart hebt, met een harde overgang naar de spelomgeving. De draw distance staat ( alleen bij deze stage ) heel kort lijkt het wel. Ben ik de enigste die dat heeft ?
CMR3 heeft inderdaad pop-up, dat had ik hier ergens eerder al gepost. Of het in een level meer is dan in een ander weet ik niet. Het lijkt me wel logisch dat in levels met minder bochten (zoals ss stages ) De horizon vaker te zien is en het dus meer opvalt. Tja, multiplatform game hé. Wat doe je d'r an..... Ik zie dat je Simpsons Road Rage zoekt. Die heeft helemaal veel pop-up....
Tja, misschien dat het inderdaad daaraan ligt, het viel me toevallig tijdens die stage erg op. En wat SRR betreft, daar heb je helemaal gelijk in , maar die is dan ook multiplatform