is het iemand al opgevallen dat Hitman2 last heeft van pop-up? de eerste keer dat ik dat zag was in de mission waarin je een generaal en een maffia-dude moet afmaken in het park. Ik liep vanaf de radiotoren in de richting van het park toen mijn oog ineens viel op de kathredraal die langzamerhand verscheen in het veld evenals het gebouw ernaast. de tweede keer was in het tweede veld van japan(een of andere toren die hetzelfde had) Ligt dit nou aan een slechte druk of zit er standaard in alle exemplaren die bug of ben ik gewoon gek aan het worden. Tot nog toe heb ik in bijna elk spel wel bugs ontdekt die niet door de beugel kunnen als je kijkt naar wat het apparaat in z'n mars heeft. Geloof me als ik zeg dat ik blij ben met m'n Xbox maar ik moet zeggen dat m'n mond open ging van verbazing toen ik door het veld heen liep,ik heb het ook drie of vier keer gecheckt of ik het wel goed zag.Eigenlijk was het ook een beetje komisch.Zijn de ontwikkelaars zo lang bezig geweest met zo'n prachtig spel,hebben ze waarschijnlijk zat tijd gestoken in het vinden van eventuele bugs sluipt dit erdoorheen.Je gaat je toch bepaalde dingen afvragen.................................................
uhm, pop-up is geen bug hoor, in gene enkel spel. de view distance wordt alleen beperkt gehouden om te zorgen dat de framerate een beetje op peil blijft. (hoe meer complexe dingen je op het scherm rendert, hoe trager de hele zooi wordt. in veel velden valt het misschien niet op omdat er veel sneeuw of mist is, of omdat de gebouwen dicht op elkaar staan en je de horizon toch niet kunt zien, maar als je een open zicht op de horizon hebt in een bepaald veld, kun je bij hitman (zoals bij zoveel spellen) weleens wat pop-up hebben. maar om dat nou een bug te noemn???, de enige manier om dat te verbeteren is om de hele 3d engine opnieuw ( lees beter) te schrijven zodat hij sneller wordt. de vraag is dan zelfs nog of je xboxje dat wel gat trekken (zelf een p3 en een geforce 3 hebben hun beperkingen.
Tsja, games als Medal of Honor doen net alsof er een soort mist is waardoor je gewoon niks ziet van de rest..