1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pop up reclames op het forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FinalBob, 28 sep 2012.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik had 75,-euro gedoneerd en ben nu een jaar reclame vrij. En gebruik overigens ook veel Taptalk, fijn programma op de mobiel.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Iedereen die gedoneerd had, was toch voor een jaar reclamevrij? :+
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :9.
     
  4. SneakerPimp

    SneakerPimp Xbox collectorrr

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe klikken is niet zo erg, gebruik chrome, dus dan zijn de ad's makkelijk weg te klikken. Met Firefox en IE is het wel fakking hinderlijk. Toch altijd goed wat extra knaken voor XBW!

    Hopelijk volgende week mn iPhone weer gemaakt, dan weer heerlijk op tapa! :D
     
  5. mokmomk

    mokmomk Guest

    The story of tiffany jewelry

    /Mod Pop-up ads zijn al vervelend genoeg, spam erbij is dan weer niet nodig.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2013
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    De laatste tijd zit ik vrijwel niet meer op het forum, ik word er namelijk he-le-maal gek van. Ik heb bij elke paginawisseling dit:

    [​IMG]
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    XBW was altijd de enige website waarbij ik AddBlock uitzette zodat Mirik nog wat inkomsten kon genereren maar dit is idd niet te harden :mad: Gewoon ff AddBlock installeren dus tot er een oplossing is.
     
  8. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Zoals iemand eerder aangaf is dit niet meer te doen via je mobiel. Elke pagina die pop-up, je moet haast inzoomen om dat kruisje te kunnen raken - maar als je te ver inzoomt is het kruisje weer uit beeld - en dan nog duurt het een paar seconden voordat hij weer weg is. Wordt er al gewerkt aan een oplossing?
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Ik bekijk het forum meestal via de ipad, maar het is inderdaad zeer hinderlijk. Ik blijf dat ding weg klikken :mad:

    Is dat door XBW zelf in het leven geroepen, want dan heeft er iemand zitten slapen. Dat je inkomsten moet genereren is logisch, maar dit verziekt gewoon de kwaliteit van de site. Door dat ding worden ook vaak links naar youtube niet getoond. Ik ben voorlopig even weg hier, totdat het weer enigszins werkbaar is.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2013
  10. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Het begint inderdaad heel erg hinderlijk te worden, persoonlijk voor mij ook een van de redenen om niet meer zo vaak de site te bezoeken, bijna elke pagina wisseling komt het voorbij, ik snap dat advertentie inkomsten belangrijk zijn maar met banners kan je dat ook oplossen. Deze popups zorgen vooral voor ergernis denk ik.
    Geld verdienen mag en banners zijn ook niet zo hinderlijk maar dit verpest gewoon je goede naam en je community.
     
  11. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    via me laptop nergens last van maar idd via ipad/iphone wordt je er echt helemaal gek van en gaat ik idd ook naar andere sites.

    banners prima , donate button fine maar dit is echt K U T
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De reclame wordt "via via" geregeld en er is nu een verzoek ingediend om de pop-ups stop te zetten en op zeer korte termijn (mogelijk volgende week) komt er een nieuw reclame-systeem dat niet ten koste gaat van de browse ervaring.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Heb er momenteel helemaal geen last meer van op mn ipad/iphone nadat ik de cookies allemaal verwijdert had. Misschien is dat mede het probleem? Destijds ook heel veel pop ups, werd er helemaal gek van, maar nu dus helemaal niet meer. Give it a try.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Helemaal geen reclame meer sinds vanmiddag. Dus kan weer via me telefoon op xbw. :)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Nog steeds reclame hier.
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    It's gone.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geldt dit voor iedereen? Het zou nu namelijk gefixt moeten zijn.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb ze nog. Wel een stuk minder en alleen die kleintjes onder in beeld.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nog steeds last van hoor. Al heb ik er soms 3 min geen last van en daarna weer gewoon elke pagina..
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb nog steeds bij elke paginawisseling last van de Blood Ties popup.
     

Deel Deze Pagina