Pop-ups en andere spam beestjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 23 okt 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Het moet allemaal niet gekker worden. Eerst kreeg je nog fatsoenlijke pop-ups in de vorm van een internetpagina. Nu beginnen ze gewoon op "echte" errormeldingen te lijken. Ik vraag me bij dit soort dingen toch echt af of iemand hier daadwerkelijk intrapt. Wie toch ff nadenkt snapt toch dat dit puur reclame is.
    Waar ik me vooral aan stoor is de manier waarop ze reclame maken voor deze zooi, ze chanteren je om hun software te downloaden, anders strooien ze met meer pop-ups.

Vanochtend hoorde ik tijdens het nieuws dat 35% van Amerika hun email niet meer durft te lezen vanwege de vele spam die ze krijgen. Nog een -x-aantal% surft minder omdat er te veel irritante pop-ups komen.
    Zoals ik het zie: Die pop-ups worden allemaal gemaakt door anti pop-up fabrikanten. Nu vooral bij deze krijg ik een vermoeden :mad:

Ik vind het iig dikke stierenschijt dat zo iets legaal op internet kan staan! Er moet iets komen in de trand (trant? weet ff niet hoe je dat schrijft) van een ja/nee sticker, die je ook op brievenbussen ziet. Mensen moeten zelf kunnen bepalen of hun computer een rotzooi word of niet.

2. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi! Lang leve Microsoft!!!

Dit is nu precies de reden dat ik geen windows meer draai :mad:

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het mee eens, allen zou ik niet echt weten hoe je alle pop-ups en spam tegen kan gaan
    Bijv, ik speel Utopia en daar krijg je constant pop-up schermpjes met dingen, maar die zijn er alleen omdat het spel gratis is en ze moeten toch ergens de kosten van de servers en alles aan terugverdienen

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ik stoor me er ook heeel erg aan, zit je een beetje lekker te surfen, komen er weer van die pop-ups :mad: en dan vaak niet 1 maar meteen 3 tegelijk ofzo :mad: echt zwaar irritand !!

5. inod3

inod3 Murai is een aap :-)

Leuk Bevonden:
    0
    Lang Leve Gentoo Linux!

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    :mad: :mad: :mad:

Soms krijg ik wel 10 pop ups als ik 1x ergens op klik:mad:

Het zijn ook altijd dezelfde pop ups, ik heb zelfs wel eens de pc opnieuw moeten opstarten omdat er zoveel pop ups tegelijk kwamen dat de pc het niet meer aankon:mad:

Niet te geloven toch...:{

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat is dus het erge eraan, het is niet tegen te gaan. Komt vooral omdat het gewoon legaal is om die rotzooi overal te dumpen is.

8. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]Gentoo Linux!!! _O_

Bijdeweg, onder Linux maak ik ook nog gebruik van Privoxy. Deze filtert voor alle java popups weg en ook nog eens reclamebanners. Heerlijk xbw surfen zonder reclame banners.. Privoxy is er ook voor windows. Zeer aan te raden.

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  9. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Op xboxworld heb ik er totaal geen last van...vind het zelfs wel gezellig staan...maar die irri pop-ups op sommige sites ROARRR :mad:

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    download een pop-up killer, en dan geen free-ware!!

11. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit soort dingen zijn heel irritant, bijvoorbeeld: je bent rustig een spel aan het spelen en je zet het spel uit en dan keert ie terug naar mainscreen voor naar die pop-up te kijken, je spel blijft wel aan maar het is heel irritant!!!

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Pop-up en spam zijn zéér irritant. Ben ik lekker aan het gamen, komt er ineens zo een of de andere pop-up waardoor ik mijn game (meestal) terug moet heropstarten.

13. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb iets nieuws, mijn startpagina is uit zichzelf verandert in www.linksummary.com, heb opeens 2 icoontjes staan op mijn desktop van: Pacman en Tetris (om vervolgens 70 cent per minuut te betalen)
    En als ik een url verkeerd typ, kom ik niet meer bij de normale fout-pagina, nee, ik krijg Globe Finder....
    Dit wordt echt zwaaaar irritant, iemand tips?

14. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een pop killer dus geen last meer van irri pop-ups:D

15. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    spybot en een anti-spam en anti-popup programma downen.

weet iemand waar je ook al weer spybot vandaan haalt

en weet iemand enkele / de beste anti-spam en anti-popup programma('s)

16. bionicman

bionicman Shagohod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit eigenlijk wel een hele domme manier om reclame te maken, mensen kunnen net zo goed denken van: Verdomme wat een irritante kut-pop-ups, van die firma koop ik echt nooooit wat. Tenminste, zo denk ik er over :{

Ik zelf gebruik Mac Os X en Apple's eigen browser, Safari. Die heeft al een hele goeie pop-up killer, laat echt niks door. _O_

Daarvoor heb ik een hele poos IE gebruikt van MS, toen had ik ongeloofelijk veel last van die pop-up shit. |:-

17. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

O wat heb ik tijdje gelede aan deze
    berichtjes ge-ergerd. zit je in een on-line spelletje,
    klik zie je dat pop up en wordt gelijkertijd afgemaakt.
    grrr

19. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    er is toevallig wel een lek in messenger..
    (heeft natuurlijk nix met deze pop-up te maken maar das gewoon toeval)
    anyway ik erger me er ook aan idd
    ik krijg laatst ook pop-upjes als ik IE opstart, naar xbw ga (en dan komt er een onlinegameshop) en naar hotmail..
    is echt soo! shit!!.... pff dit kan gewoon niet legaal zijn..
    mss kan je het verstoren van privacy bezigheden ofsow noemen??

achjah, laatst was er ook iets dat je kon kiezen of je ook echt spam/pop ups enzo op je compu wilt....
    had ik ergens gelezen.

Deel Deze Pagina