[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

1. Rae

Rae Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom niet verder. Wie kan me helpen kom niet verder bij hoofdstuk "A helping hand".
    Na de cutscene waarin één of andere freak een wapen door het hek gooit en mijn hoofd op een haar mist. blijf ik maar rondjes lopen. Ben wel zeven keer ( op zijn minst) in een cirkel gelopen, verleden heden--> heden verleden. heb alles gecheckt, maar weet niet hoe ik verder kom. frustrating gewoon, wie kan me helpen? Alvast bedankt.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf die ruimte waar je bent op het moment dat die gast die bijl gooit moet je via de Pilaar omhoog klimmen net zoals je eerder ook deed. Dan moet je via de muur naar de over kant gaan en dan over het gat klimmen. Het wijst zich allemaal vanzelf. Je moet dus gewoon precies hetzelfde doen als je eerder ook al hebt gedaan ;) Daarna komt een gaaf stuk =P

3. Erikprogamer

Erikprogamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duur je over et spel spele.. (uitspele)

4. Rae

Rae Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor de uitleg Sparks, maar niet lachen maarre ik kom er nog niet uit. Volgens mij ben ik te vaak rond geweest om het te zien. Wat ik doe is het volgende, ik klim die pilaar omhoog het platform op. ga linksom spring tegen het uitstekende muurtje aan, ga hangend de hoek om en spring naar de overkant het platform op. daarna doe ik horizontale wallrun over die oranje button heen en glijd ik omlaag langs het rode gordijn en gaat de deur links van me open en ga ik het volgende veld in. Niets nieuws gebeurt er. Maar dit heb ik al frusterend vaak gedaan. Dus wat doe ik verkeerd?

Laatst bewerkt: 28 nov 2004
  5. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is zit je dus in een zaal met in het midden een kleine pilaar die je kunt gebruiken om vijanden te onthoofden. Als je om je heen kijkt zie je aan weerszijden van die paal 2 grote pilaren en een groot gat in de grond. Je kunt via de linker pilaar omhoog klimmen. Volg de route zodat je over dat gat in de grond komt (zoals je eerder in het spel ook moest doen). Daarna gaat de game verder. Succes.

6. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu net voorbij de Gardens (past), de Dahaka komt voor de 2de keer achter me aan. Er stond ergens zo'n raaf mannetje op me te wachten, toen ik eenmaal bij hem aankwam & we net op het punt stonden om te vechten kwam de Dahaka, hij kilde raafdude & komt daarna achter mij aan. Ik wallrun naar die ladder, glij omlaag, 2x aan zo'n stokje springen, naar rechts die gang in, 2x wallrun & dan kom je opeens in een groter open stukje uit. Geen flauw idee waar ik naartoe moet. Heb maar een paar seconden totdat de Dahaka me toast maakt. :'-(

Kan iemand me vertellen waar ik naartoe moet springen/wallrunnen?

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is idd een vervelend stuk... Maar ik geloof dat je dan op een soort van balkon staat toch? Dan zie je als je doorloopt aan de linkerkant een groot rotsblok. Daar links van kun je rennend via de muur een touw grijpen en zo verder wallrunnen.

Succes.

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik zat daar ook vast bedankt voor je hulp _O_

Je kan zeg maar langs een riggeltje onder die rots door daar ging ik steeds langs maar ik zat dus verkeert... ga nu snel weer verder spelen

9. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, zit er voorbij. *)

Erg coole game, ben er super tevreden over. Sands of Time vond ik ook al helemaal geweldig. Alleen die Dahaka stukjes zijn een beetje irritant, je moet best snel een weg vinden. Trail & error gameplay galore! Zie het niet snel genoeg, begin een beetje oud te worden denk ik. :'-( |:-

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    oke ik zit nu ook vast, ik heb de emperess verslagen en ben nu op een punt waar je een zwaart ziet, die dahaka gooit het zwaart in een ravijn maar doordat je een sandportal gaat ligt het zwaard er weer, alleen de prins wil het zwaard niet pakken!! :confused:.... en ik zie ook geen uitweg uit die kamer waar het zwaard in zit

Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook een probleempje heb net die vrouw verslage en heb net water gedronken maar dan kom ik bij zo'n boomstronk en dan kan ik nie meer verder??
    Wie kan mij helpen??

(In het 1ste hoofdstuk)

12. joon

joon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nogal heel erg vast..maar ik ben denk ik een stuk verder dan jullie allemaal en ik ben bang dat ik dingen verklap.. maar ik zit echt vast, zou iemand die denkt me te kunnen helpen een pm sturen?

alvast bedankt :)

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me zit vast in het level "the Towers" moet je dat level nu in past of present doen?

we hebben dat serpent sword al en 1 zo'n ding geactiveerd, maar dan kun je alleen nog maar naar de toekomst volgens mij...

dusss moeten we naar in de past blijven of naar de present en waar moeten we naartoe??
    _0/

edit: ermmm laat maar... was een beetje voor de hand liggend wat er moest gebeuren eigenlijk :+

14. Phobos

Phobos Secret lurker

Leuk Bevonden:
    0
    @The Pulser: volgens mij zit ik daar ook. Ben net terug naar de present gegaan om die 2de toren te activeren, verder dan dat ben ik nog niet gekomen (nog niet uitgevogeld waar ik naartoe moet).

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    ik ben nu een sand wraith en zit weer in het level waterworks, moet naar de troonkamer gaan maar ik zit te klooien met die trap en dat platform in het midden...

ik heb het gevoel dat ik helemaal naar benden moet maar heb alle hendels al overgehaald maar ik zit gewoon vast :confused:

16. niels2

niels2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prince of Persia warrior within help!!

He gasten,

Zit ook vast bij prince, heb net in het verleden de grote tuin de duur open gemaakt zodat ik weer naar het heden kan gaan. Maar als ik weer terug kom in de tuin kan ik geen weg vinden. Please, wie kan mij helpen!!

--------------------------------------------------------------------------Het is al gelukt!!!

Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  17. dikkedoei

dikkedoei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan? Want ik zit daar ook vast :mad:

18. kobus

kobus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe? Ik zit daar nu ook vast.
    Heb in het verleden dus die deur geopend en ben nu in het heden in die tuin, maar heb geen idee waar ik heen moet.
    --------------------------------------------------------------------------
    Ah ik denk dat het mij ook al gelukt is.

Ik ben in (nog in het verleden) weer terug gegaan naar de plaats waar je dat zwaard als sleutel gebruikt en heb weer aan dat ding gedraaid en ben nu door die andere deur gegaan. Op weg naar de tweede toren denk ik.

Laatst bewerkt: 5 dec 2004
  19. dikkedoei

dikkedoei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die andere toren heb ik al uigespeeld, dus ik zit een beetje vast nu.
    Ik heb toch vandaag geen tijd om te spelen dus hopelijk dat er iemand met een oplossing komt

20. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu Sand Wriath geworden en heb die gevleugelde baas verslagen. Probleem is dat ik niet voorbij het gangenstelsel na die baas kom. Eerst een paar zwaarden uit de muur waar ik nog wel langskom, vervolgens een draaiende messebalk die van boben naar beneden langs de muur gaat. Ook dat muurtje kom ik nog wel op. Maar dan staat er een stilstaande messebalk recht voor m'n neus en ik zie geen mogelijkheid er langs te komen...:mad:

Wie kan me helpen?

Deel Deze Pagina