1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Post jouw Internet snelheid

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Heroic, 22 mei 2009.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Realworld situatie ;p. Zoals je ziet heb ik nergens last van Rivanov ^^. Chello 25Mbit.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het is hier huilen met de pet op. Niet normaal. Schommelt tussen de 500kb/s en 600kb/s! :mad:
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het gekke is, dat ik op dit tijdstip met Newsleecher v3.9 + SSL ook gecapped word, maar net Newsleecher v4b3 + SSL haal ik gewoon de volle bak.
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    En ik las laatst een artikel waarin providers beweerden dat er niet werd afgeknepen...=(
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ze knijpen wel, maar ze noemen het 'voorrang geven aan belangrijk internetverkeer' (wat nieuwsgroepen en p2p natuurlijk niet is) ;)
     
  6. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziggo doet dit gelukkig (nog) niet._O_
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja, ik weet dat UPC het erkent. Dat is des te erger! Ten behoeve van hun netwerk. Ach kom op zeg! Ik betaal voor 30Mbit dus wil ik er ook vol van genieten!

    @Slurpgeit: Het ligt inderdaad aan de versie van Newsleecher. Dat las ik ook op Chelloo.com
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg net een mail van Ziggo.

    Ziggo wenst je heel veel plezier met je nieuwe internetsnelheid. Om van je nieuwe snelheid te kunnen genieten, sturen we je vóór 31 augustus 2009 een nieuw modem toe.

    Als het tegen zit kan ik nog 8 weken wachten voordat ik kan genieten van 50/5 :mad:
    Omdat de internetverhoging "gratis" is kan ik ook geen korting eisen op de abonnementkosten.
     
  10. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net 10 geinstaleerd en nou zegt de site installeer de nieuwste: versie 9 XD
    hij gaat nou steeds op nul mijn internet is gewoon te snel ;)

    en ping test is toch de tijd van een pakketje heen en weer terug en die tijd in miliseconden (1 duizendste)
     
    Laatst bewerkt: 8 jul 2009
  11. JeePee

    JeePee Guest

    M'n pa belt me net op of ik wist hoe dit kan:

    Hij heeft net 30mbit van UPC genomen, maar haalt via de router maar 17mbit. Nu trok hij net de kabel van de PC uit de router en deed hem direct in het modem, en nu haalde hij wel bijna 30mbit.

    Is die router zo traag dat het 13mbit scheelt? Kan het amper voorstellen. Ding is wel al een aantal jaartjes oud (Belkin 54G F5D7230-4).
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Router een keer resetten misschien?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat moest ik vorige week ook bij Ziggo.
    Had niet alleen een nieuwe ip-adress gekregen maar ook een nieuwe Domain naam.
    In de router zat nog steeds de oude domain naam.
     
  14. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    de router is een van de belangrijkste bottlenecks (vertragingen) die je kan hebben
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je neemt overigens geen abonnement voor 30Mbit. Maar eentje tot 30 Mbit. Daar zit een heel groot verschil in. Tevens de afstand naar de wijk centrale zorgt ook voor snelheidsverlies, isra punt (kabel en aangeknoopte devices hieraan) langer? ook verlies. Etc etc..
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is toch vooral een ADSL kwaal? Met kabel heb je er geloof ik minder last van.
     
  17. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu dus overstappen op een ander (beter!) internet abonnement. Ik heb nu crappy internet van UPC voor €15 p/m en haal 2.13 mbit (eerst was het 0,76 mbit dus nu is het waarschijnlijk verdubbelt oid). Ik ga denk ik gewoon het Fiber Power €25 p/m nemen van UPC, heb ik geen overstapkosten en word m'n abbonement/downloadsnelheid etc vanzelf verhoogd. Maar er staat op de UPC site dat ik €45 borg moet betalen voor een modem, maar ik ben dus al klant van UPC en heb hier al een modem liggen van ze. Moet ik dan alsnog een ander modem (omdat de mijne de snelheden die ik ga krijgen niet aankan oid)? Of heeft iemand hier een betere abbonnement voor ongeveer €20-€30? M'n moeder is echt ontzettend gierig wat betreft het internet, ze wil het goedkoopste van het goedkoopste dus het kost me al moeite om haar een abbo van €25 te laten nemen.

    E: Excuses als ik in de verkeerde thread zit, kon niet echt een centrale thread vinden dus vroeg het hier. :)
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Volgens mij hoef je geen nieuwe modem, en als je het wel moet hoef je sowieso niets extra te betalen, die borg heb je immers al gehad;)
    Gewoon vandaag nog overstappen dus! (nee ik werk niet bij UPC :+)
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow sorry, ik zit niet op te letten.. UPC idd je hebt gelijk :). Al heb je iig wel altijd last van verlies van snelheid bij langere afstanden.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, kewl. Eindelijk eens beter internet :cool:.
     

Deel Deze Pagina