Hallo Mensjes van XBW.nl ik heb een vraagje... *Hotshot* kan niet meer posten... is hij gebanned ofzo? want hij heeft geen email gehad... en het maakt ook niet uit of hij via www.xboxworld.nl/forum of forum.xboxworld.nl iets probeert te posten dit zou best wel opgehelderd kunnen worden... en als hij gebanned is.... WAAROM???
Hij is niet gebant. Hij is zelf dom bezig geweest. Hij heeft zijn email adres gewijzigd maar niet gelezen dat hij dan een nieuw emailtje zou binnen krijgen met daarin een activeringslink.
waarom gelijk hij is dom geweest?... hij heeft dat mailtje net pas ontvangen... en so what hij heeft eroverheen gelezen maar je hoeft niet gelijk zo te praten van dat ie dom is... staat daar ook niet zoiets over in het nieuwe beleid??
enne die link werkt niet eens hij krijgt dit bericht... We could not activate your account because this web address is not valid. Make sure that you have the entire address from the email, and that your email client has not split the address over several lines. er zijn 3 adressen zoals gewoonlijk en geen een link werkt
Ik heb ze opnieuw een email laten sturen met een code.. Deze werkt wel......thnx jermain Ey Wouter wat nu weer???????
Waarom meteen een reactie als dit : dit zou best wel opgehelderd kunnen worden... en als hij gebanned is.... WAAROM??? Vond ik ook beetje overdreven.
het is toch een vraag... ik zeg niet dat ie gebanned is ik vraag gewoon wat de reden is als ie gebanned zou zijn...