Ik heb et gewoon via de post gedaan met bonnetje erbij kopie ervan duidelijk leesbaar, zal wel geen probleem zijn man ik ben fokin zenuw8tig ik wil gewoon doa3 ene x spelen lees je op allerlei fora dat het lijp is en nieuwe mannetjes en wat ze wel niet kunnen en zo daar word je toch helemaal gek van naja hoop dat et morgen komt greetz
damnz Damnz ik heb verkeerde gedaan soz moderators deze moet onder reward pack ben ook nog maar n03p hier greetz
JA DOA3 IS ECHT WEL ZWAAR DOPE!! JAmmer dat jij hem nog niet kunt spelen, want hij is echt helemaal top. al die moves van de characters.........en dannog niet over de graphics begonnen.....wauw.........
asdasd asdasda nee houd op... ik kan niet meer... ik word gek. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa .... greetz
Re: damnz Ach, weetje...'tis mooi weer, E3 is fantastisch.....mensen zijn lekker an't lullen.....ik laat hem gewoon staan.
Respect d0t, big up yourself! No way! Toch echt uit Hoofddorp, zoals je hiernaast kunt lezen! hint: microsoft.public.nl.xbox Daar post je ook, ten minste ik post er niet zo vaak... jij wel
Ohw jah tuurlijk en voor de die 2 posts er bove nee ik ben Wouter Rengelink en ik kom uit Enschede greetz