Heej mensen, Ik keek gister op een game site en daar stond de Postal 2 demo.....dus ik meteen downloaden......echt heel vet spel.....vooral mensen doodmaken met een shotgun in een homoclub dit is de link: Postal 2 demo Je kan katten, honden, homo`s en andere mensen gewoon heel erg afslachten en je kan ook pissen.....gewoon het ziekste wat je kan doen kan in dat spel Je kan ook een auto in de fik steken met een benzinefles Mzzls, Nick(Have fun with it )
Morgen krijg ik het orgineel. Speel het dan alleen maar ff om te kijken hoe bruut het is. Dan ga ik weer verder met MotoGP
THis game makes me sick, kijk geweld in games daar heb ik geen probleem mee maar er is een limiet, deze game heeft hem dus duidelijk overschreden voor mij yuch!!!!
Mijn broer heeft hem gedownload. Echt een lau spel! Je kan over mensen heen zeiken en dan gaan ze kotsen! Op IGN kreeg ie een 5,5, ben ik het totaal niet mee eens. Ik vind dat hij een 8 of een 9 verdiend! Ik kwam in het spel ook nog een groep mensen tegen die veel op Bin Laden leken en een kerk gingen overvallen Wat ik jammer vind van het spel zijn de lange laadtijden. Dit zou aan mijn PC kunnen liggen.
Agree! Ik vind dit spel echt ziek. Bij andere games vind ik het onzin dat ze gaan klagen over geweld enzo erin.. maar hier vind ik het meer dan terecht.
Ik heb de demo gespeeld en ik vind er eigenlijk niks aan. Je moet melk halen, zo gedaan en dan kan je een beetje gaan klooien maar er is gewoon niks aan. Ik ben het bovendien ook eens met bovenstaande reacties. Deze game is gewoon te gewelddadig. Maar dat is mijn mening.
De demo is echt SICK!!! ik moet echt volledig spel hebben, liefst op xbox. heeft iemand de granaten al gevonden? die moeten er ook ergens liggen. verder heb ik al alle wapens gevonden.
dat gaat snel 13,6 kb/s het lijkt me wel leuk spel, alleen dat je ook dieren kan vermoorden is echt té erg.
Ik heb 'm gedownload en ik heb 'm weer ge uninstalled, zonde van de tijd en moeite die je er in steekt.
Mensen is niet erg, maar zodra je aan één hondje komt... :{ Hypocriet. Ik zou bijna Stalin gaan quoten, wat ik ook maar meteen doe. "A death of one is a tragedy, the death of ten million is a statistic."
sorry hoor, maar ik weet dat dit spel te geweldadig is, maar de films van tegenwoordig zijn ook hartstikke erg. en ik heb trouwens een hekel aan honden
Niks hypocriet. Een kat of hond is weerloos, een mens kan wat terugdoen. Trouwens, wat zijn alle wapens in de demo? Heb tot nu toe; - Schep - Pistool - M16 - Lucifers - Electriciteitding - Politie stok