Informatie: De Postal serie laat zien wat er met iemand kan gebeuren als deze onder stress staat en gewoon doet waar hij zin in heeft. In praktijk houdt dit in dat de speler de zogenaamde 'Postal Dude' speelt en hiermee ophef kan gaan schoppen in verschillende omgevingen. Iedereen, of het nou mensen of dieren waren, konden met grof geweld worden afgemaakt en vooral specifieke bevolkingsgroepen werden met brutale humor op de hak genomen. Met slechts een flinterdunne verhaallijn draait deze serie puur om het brengen van sociale satire en politiek incorrect geweld en de vrijheid om dit waar je wilt toe te passen. Het derde deel in de serie, ontwikkelt door Russische studio Akella zal onder directie van Running With Scissors op de PC en Xbox 360 uitkomen. Uitgever: Akella Ontwikkelaar: Running With Scissors Genre: Third Person Shooter Release: Q4 2008 / 2009 XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/1273/postal-3-catharsis/ Features Custom Soundtracks -- In-game Dolby Digital -- Live Aware -- Online Multiplayer Screenshots: Oude: Nieuwe: Artwork: Filmpje: PRE-Alpha gameplay [gt]22862[/gt] Official factsheet: Deze game gaat zeker weten voor problemen zorgen. Spoiler
het is natuulijk wel goed dat ze goeie startposts willen . maar soms dan denk ik.. krijg nou effe de @^%#@^%# maargoed ik kijk erg uit naar deze game gewoon omdat het zo anders is als andere games . en het is een prachtig medicijn voor als je een kutdag achter de rug heb
wie nu de ontwikkelaar / uitgever is raak ik ook ff niet wijs uit: Dus ontwikkelt door Akella, en uitgegeven door RWS? op deze pagina staat dan weer dat RWS de ontwikkelaar is, en de uitgever nog niet bekend is... en in jou quote staat gewoon dat Akella de uitgever is... Ik word gek
Zolang ik maar mensen kan onderpissen en laten kotsen en doodtrappen en katten op mijn shotgun doen en de halve Jihad kan uitmoorden en Hasjpijpjes kan roken en shit in de fik steken en molotivs in drukbevolkte gebieden kan gooien en verkoolde mensen kan onderpissen en martelen vind ik het goed!
het moet gewoon een rag-game blijven en niet mens onterend worden dan gaat het te ver... maagoed mij tolerantiegrens ligt erg ver weg daar achter in de bosjes
heb net nog ff 2 geinstalleerd LOLOLOL gays are bad they make you mad gays are bad they make you mad hahaha zo bleven ze maar schreeuwen maare dit is wel leuk voor 20 a 30 euro
Ja man, Ipv teabaggen in halo2 kan je nu je tegen standers onder pissen Of ligt er iemand te snipen, sprenkel je hem in benzine Pist voor zn vizier en gooit dan een lucifer Of zo
toleratiegrens,,hmmm nooit van gehoord, deze game kan leuk worden, maar hij moet deze x er wel next-gen uitzien, en leuk zijn om (lang) te spelen.. maar zolang ik nog niets gezien hebt blijf ik sceptisch
Postal roeleert, vooral dat stuk waar je dat "gimp suit" aan hebt...echt machtig gewoon. Ik hoop dat de developers geen gameplay filmpjes releasen maar gewoon in 1 keer die game in de winkels smijten. Hopelijk krijgen die anti-gamegeweld zeikwijven op die manier de bek gesnoerd...we willen de game natuurlijk wél spelen, toch?
Deeltje 1 vond ik prachtig, die was nog niet 3d, maar wel ongelooflijk bruut. Deel 2 vond ik iets minder, enige originele was de zieke gameplay, maar op zich geinig om een keer te doen. Heel erg lomp, maar goed het is maar een spelletje.
Het enige nadeel bij deel 2 vond ik die laad tijden, het maakte gewoon weg niet uit hoe snel je pc was, die laad tijden tussen de stukjes level door (ja het waren nog geen eens levels die geladen werden) waren soms echt verschikkelijk lang laden. Dan bedoel ik vooral in die tunnels, ik zie in dit deel ook weer zo'n tunnel. Maar ik verwacht dat die laad tijden niet zo erg meer zijn omdat deze op de source engine is gebouwd. Deel 2 was gewoon verkeerd op cd(dvd) gezet, waardoor dat laden er zovaak in zat.