Iedereen zou dit moeten zien, Posting and YOU!!! Hallo hallo ik heb hier een link waar de moderators waarschijnlijk best wel veel aan hebben. Het gaat over het posten in de valve forum maar als je het filmpje bekijkt dan kan je het net zo goed hier toe passen. Ik weet niet of het al eerder geplaatst is maar hier is de link. Posting and YOU... funny
Wahahahaha, extreem vet! Maar opzich als XBW ook zoiets maakt, zodat nieuwe leden het beleid niet meteen hoeven door te lezen (aangezien de meeste dat denk ik niet doen) maar ff dat filmpje kijken... Dat scheelt denk ik wel aan nutteloze threads...
Whahaha, superfilmpje *meteen geluisterd, want zoekfunctie gebruikt, stuitte op een goede draad met een DW-slotje , dan maar eentje aanmaken*
Ik durf te wedden dat graveheart de "It-is-always-better-to-post-in-an-existing-thread-than-to-start-a-new-one" zin beter kan inspreken dan die wannabe die ik net hoorde
Een voice artist voor die zin hebben we dus al en zat creatieve mensen hier... Tis geen slecht idee...
heeeeeeeeeeej DAS MIJN FILMPJE.... nou ja ik had em veel eerder gevonden en ook al 2 keer hier gepost wel de credits erbij geven... *) EDIT: op deze link is ie wat beter te zien: klik _0/