1. the stealthgod

the stealthgod The time has come

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een post maak komt er bij mijn profiel geen post bij, hij blijft zeg maar hangen. Hebben jullie dat ook al gehad, hoe kan ik dat dan verhelpen?? Ik wil wel graag zien hoeveel posts ik heb.

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Postcount is stilgezet, dit omdat we in het verleden de ervaring hebben gehad dat mensen op posts gaan jagen om zo een 'status' te krijgen. Vandaar dat we hebben besloten de counter stil te zetten in het off-topic gedeelte...De counter op de content gerichte fora staan nog aan.

3. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat slaat toch ook nergens op.......daar gaan de "echte" post fan aan onder door.......:'-(

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dan krijg je spam.
    bv een kort berichtje als: ja dat vind ik ook.
    of ''slotje!!!''

wel jammer want ik had er iets van 1250 ontopic en 2500 totaal ofzow?!?! }:]

5. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Maar waar staan die statussen (scheef woord:confused:) per aantal posts dan?

6. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    De echte post fans zou het niks uitmaken. Want die jagen immers niet op posts.

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    toen ik hier pas lid was, wilde ik heel graag 50 posts(dan konje je titel veranderen) nu boeiend me het niet meer.

dat zul je na 1 jaar hier rond hangen (of langer) wel snappen :)

8. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap het, maar ik vond het altijd wel leuk om te zien hoeveel posts ik had

9. the stealthgod

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig :D

10. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee maar ik bedoel dat het toch leuk is om je aantal posts te bekijken.......en wat maakt het nou uit dat die post-jagers (stakkers) nou 10-20-of 100.000 post hebben.....

11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja het boeid mij eigenlijk niet zo hoeveel posts ik had.
    Heb er nou op deze account bijna 600 en had op die vorige iets meer. Maar als je er al zo veel hebt dan boeid het toch niks.

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Maar waarom worden de posts in dit subforum (Xboxworld.nl : Suggesties, problemen, opmerkingen dus) ook niet meegeteld? Ok, off-topic kan ik begrijpen, maar hier posten levert toch net zo goed een bijdrage aan het forum?? Beetje vreemd moet ik zeggen...

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mwah, veel dingen zijn geen bewuste keuze. Inderdaad, het leveren van feedback zou 'credit' moeten verwerven, echter, wij vinden de postcount niet belangrijk. Daar we nog niet echt iets hebben om status mee op te bouwen (behalve dan je registratie datum) is het belangrijk dat mensen snel doorhebben dat bepaalde personen echt behulpzaam zijn. Hoe doe je dat? Simpel; Nuttige, zinvolle, hulpvolle, intelligente posts plaatsen. Met een unieke avatar en signature ben je dan al gauw een 'bekend persoon op een forum (voor een nieuweling that is).

14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Het lijkt me een goed idee om alle post counts stil te zetten,wi heeft er wat aan behalve de post jagers?Mischien dat dit ook een klein deel van nutteloze posts omlaag haalt,maar je hebt er niks aan,dus waarom is het er nog?

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het zit alleen in het profiel, dat lijkt me toch niet zo'n probleem? Het is nml wel informatief, bv bij Ikke kan je zien hoeveel (90%) van zijn posts irrelevant of irritant zijn :cool:

EHm nee de postcount in het profiel is echt niet van een dergelijk grote invloed zoals die eerst stond (onder je avatar)

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    * unieke avatar: check
    * unieke sig: check
    * Nuttige, zinvolle, hulpvolle, intelligente posts plaatsen: doing my best :D

Trouwens, ik ben iemand die zoveel mogelijk nuttige posts probeer te plaatsen (op een enkele off-topic reactie na), en ik ga absoluut geen zinloze posts plaatsen om mijn postcount maar op te krikken, maar toch kijk ik af en toe nog wel eens op mijn postcount (meestal om te schrikken van de enorme toename ervan :D), dus ik zou het prettig vinden als dat gewoon aan blijft staan.

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    is ook niet erg handig. Aangezien dit mijn 2de account is.
    dus ik zit hier veel langer dan er op mijn account staat

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het zal je veel goed doen als iedereen wist dat je al 10x gebant was en dat dat allemaal niet echt op een prettige manier ging :cool:

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik ben het er nog steeds niet mee eens dat ik meteen voor 2 weken werd geband omdat ik vroeg om staff...en ik maakte de fout nog een keer voordat ik me waarschuwing pas binnen had dus wist ik veel. Ok tuurlijk ik had de faq moeten doorlezen maar toch. Als er dan staat dat je alleen voor hele erge dingen 2 weken wordt gebanned vond ik het toch wat overdreven.

En blijkbaar ben ik toen voorgoed geband voor offtopic ofzo?? Heb nooit precies door gekregen waarom maar ok.

Dat was toen!
    Nu ben ik anders! Volwassener...hoop ik ;)

20. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    schop die spammers dan van je forum af.........zet de counter weer aan.......als dat spammen gebeurt dan kan je dat toch gewoon melden bij de Mod.:confused:

Deel Deze Pagina