jullie hebben dat systeem weg gehaalt zodat je niet kan zien hoeveel posts je hebt...Maar worden de posts nu nog wel doorgetelt??? want dan ben ik wel nieuwsgierig hoeveel ik er nu heb .. En nog 1 ding..het forum is nu al een tijdje zonder posts..en ik vind het niet echt handig...je kan namenlijk nu niet meer zien wie nieuw is en wie niet...misschien kunnen jullie het zo doen dat je alleen je (status; naam boven avatar) kan veranderen als je 300 posts ofzo hebt..dan is er teminste nog een beetje overzicht... is maar een idee hoor...of misschien wat ook al een tijdje geleden was gezegt...dat het post aantal niet in het offtopic forum wordt opgetelt, maar wel in alle andere forums...?? Ik d8 ik vraag het maar ff..
Volgens mij worden de posts wel doorgeteld. Tenminste, er was eerder ook dat er geen posts te zien waren en daarna weer wel en was er gewoon doorgeteld. En je kan zien of iemand een n00b is aan de datum dat hij geregistreerd is. Mzzls
Postaantal is weggehaald ja, je kunt ze nog wel zien in iemands profiel. Posts in Off topic worden niet meegeteld.
^^^^^^ Zoals ik al tientallen malen heb gezegd : Je kan jezelf status geven door een leuke avatar, een leuke signature, en uiteraard gewoon zinnige posts plaatsen, iemand die net op het forum komt en een aantal goede en interessante posts van jou ziet vind jou waarschijnlijk meteen een goeie gozer
Klopt wouter. Ik denk dat van de 1300+ members er maar 10% regelmatig post. Het merendeel leest alleen maar of heeft alleen maar één vraag gesteld en komt niet meer terug. Als het anders is hoor ik het wel
Dat is vaak zo, denk jij dat bv fok.nl 30.000 ECHT actieve users heeft die dus reageert op berichten en op het forum (regelmatig) post?