Mooi verhaal; Ik had problemen met connecting to X-Box live via Chello, bleek het een probleem in de X-Box te zijn, voor de 2e keer weg voor reparatie, weer moeten wachten. Pas terug gekregen en ik ga mijn account aanmaken en wat denkie, was mijn geplande Gametag al in gebruik, heeft een of andere %#$& al die naam. Misschien als mijn Box dus in 1 keer had gewerkt dan had ik misschien mijn Gamertag wel gehad!!!! Poep gebeurd zeggen ze, maar dit is weer een Classic!!! Mazzel STARBL@DE
Naja beter als je naam verkeerd typen en dan gewoon confirm drukken, wat dus bij mij is overkomen Chupacabra is nu Chupabacabra ...
Had al een mooi lijstje gemaakt met namen. Ik was er een paar dagen mee bezig geweest. Had ik eindelijk mijn CC waren alle GamerTager al gebruikt Ik was zo pissig dat ik maar mijn naam heb geprobeerd en die werdt wel geaccepteerd. Waarom heeft M$ geen site gemaakt waar alle GameTager op komen te staan.
Hoe weet je dat je dan zeker weten je gamertag had.. mayb had iemand m daarvoor ook al. dus dat zou je sowieso niet weten hehe volgens mij.. of je moet het een paar keer gecheckt moeten hebben... en tjah verder is het wel zuig dat je niet je 1ste keus kon nemen.. ik had dat geluk wel gelukkig
Ben bang dat Spartan117 ook al lang in gebruik is. Er was volgens mij zelfs ergens een site waar je dat kan checken. Maar goed, ik zet er simpel weg NL achter en dan hopen dat er nog niemand zo leuk geweest is om datzelfde al eerder te doen.