[Pow] Help!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxer14, 21 aug 2002.

1. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Pow Help!

Level 3 Castle Colditz ik moet met die vent zien te spreken in Barrack B. Alleen ben ik in dat Noordelijke kamertje ofzo loopt een guard rond, en ik kan ook via een kamer maar voor die trap staat een guard en die gaat niet weg, dus help me hier uit.

2. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    ja, hij hoort weg te gaan en in slaap te vallen op die stoel nadat hij je een keer heeft gezien, maar soms blijft ie gewoon staan! Ik probeer het gewoon net zo vaak tot hij gaat slapen...

3. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Ja, daar ben ik dus allang voorbij, maar je kunt ook via het Theater. alleen daar sta een guard bij de trap die niet weggaat. En bij die slapende guard moet je naar een noordelijke kamer ofzo, zit ik daar goed?

4. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging ook via het Theater, dan moet je eerst iemand de guard op het plein af laten leiden, dan de deur binnen gaan, de guard binnen af leiden door een steentje tegen een vaas te gooien, naar boven gaan, wachten tot de guard in boven naar de andere kant loopt en dan kan je het theater binnen. In het theater is achter het podium een luik waar je in barrack B terecht komt

5. Xboxer14

Xboxer14 Guest

ok bedankt!!

6. Xboxer14

Xboxer14 Guest

In level 4 heb ik dat pakketje gestolen, ben terug in de mess hal compound, maar steeds zien ze me met dat pakketje, en dan moet ik het wel laten vallen en dan rapen ze het op. en die mannetjes kunnen me nie helpen ze vinden het geen goede tijd om de guards te misleiden. dus ik w8 op hulp

Deel Deze Pagina