pow lvl 2 obj 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door mr.ed, 20 nov 2002.

1. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik zit vast bij lvl 2 objective 4 ik moet daar naar de vehicle compound en dan door een abandoned tunnel ontsnappen.

ik sneek dan door een gat in de muur naar dat vehicle compound maar ik kan die tunnel niet vinden.
    kan iemand mij helpen>???

Laatst bewerkt: 20 nov 2002
  2. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Als je vanaf de verdomme die uhhh speel grond wete je wel waar je uhh zeg maar kan boksen en blikjes gooien.
    Vanaf daar ging ik naar het hek klom erover klom over het hek van het vehicle compound.
    Verder op zaten een paar hutjes ik brak er een open met me breekijzer (de middelste geloof ik of er waren er vier) en bij die zat er als je binnekwam aan de rechter kant een houten plaat die weg kan en daar is je tunnel...

3. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    bij die plaats waar je blikjes kunt gooien enz. daar kun je niet over die hekken heen klimmen allemaal prikkeldraad.

Laatst bewerkt: 20 nov 2002
  4. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    als ik bij die auto's ben waar 1 zo'n general rondloopt die je ziet als je een uniform aandoet zijn wel 3 deuren maar daar zie ik nergens een opening of plaat tegen de muur.

5. mr.ed

Leuk Bevonden:
    2
    oh heb het al gevonden maar gat zat op de grond en niet op de muur vandaar dat ik het niet kon vinden ik zoch naar iets op een muur. maar TNks anyway

6. Cyrillus

Cyrillus Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    3 deuren in de middelste geloof ik ga je naar binnen en dan moet er ergens achter een rekje ofzoiets een luik ziten kijk maar eens goed de deuren die zijn op slot hea anders zit je geloof ik bij de verkeerde deuren...

Deel Deze Pagina