Nou Prisoner of War is een top spel. Als je van sneaken houd tenminste. Nou de AI is wel goed maar op sommige puntje denk je toch echt dat het beter had gekunt. Maar ja van de andere kant, kun je nooit ontsnappen als die AI zo echt is. De animaties zijn gewoon super! Hoeverder jeje analog stick naar voor duwt hoe harder je gaat lopen hoe andere animatie je krijgt. Het tijdschema is subliem, maar je moet je je er wel ff aanhouden want als je voor de "morning en evening roll call" er niet bent dan gaat er een grote zoektocht beginnen. Meestal is het een kwestie van on der een object kruipen, zoals een auto of huis. De objective zijjn echt super om te volbrengen. Ze zijn lekker gevarieerd. Deze game heb je echt niet zomaar uitgespeeld hoor. Bij level 3 begint het pas. Daar ben ik nu en het is echt super moeilijk. De replay waarde is hoog zeer hoog. Want na een level krijg je een punt van hoe goed en hoe snel je het hebt gedaan. En met die punten kun je secrets unlocken. Zodoende wil ik wel alle secrets eruit halen natuurlijk. Maar ja reply even , van wat je ervan word en/of je meningen zijn veranderd. Nou groetjes van DEe Roel
Jeroens Review komt vandaag online geloof ik, ik ben hem ook van plan te gaan kopen maar weet nog niet of die replay-waarde mij echt trekt..
ik had ergens gelezen dat de grfx niet zo schitterend waren, maar dat zou nog niet erg zijn als de gameplay sterk is en jij beweerd dat het zo is, hmm nou met wat kan ik het een beetje vergelijken? Commandos, MGS, hebbie nog sneakgames? En replayvalue ik twijfel daar toch ook een groot deel aan niet iedereen is zo gedreven om alle secrets te unlocken.
nou ok de GFX zijn niet top maar wel goed. Vooral in level 3 zijn ze gewoon super. Maar ja die replay waarde ja niet iedereen is zo gedreven ja maar ja voordat je uberhaubt het spel hebt uitgespeeld dan ben je wel een tijdje verder. Je kunt het vergelijken met MGS 2 ( in kasten kruipen) alleen dan zonder wapens, en natuurlijk WWII style.
Ik zat te twijfelen omdat ik liever geen game koop die ik heel snel heb uitgespeeld, maar ik begrijp dat het best meevalt. En van die secrets had ik nog niet gehoord. Ik ga em toch maar halen denk ik.
hoeveel uur doe je er ongeveer over om het uittespelen? En anders hoeveel uur deed je er over in ... level te komen?