Ik weet dat er al eerder een topic over was maar ik heb nog een vraag erover. 1: Heeft het meerdere niveaus? 2:Is het makkelijk uit tespelen? 3:zijn er nog dingen te unlocken of is de replay waarde hoog?
probeer het ff bij game help/cheats daar kunnen ze je vast wel verder helpen!!! daar staan trouwens al zat cheats voor prisoner of war succes
Ik heb het spel gekocht. Het is niet echt een actiespel, sluipen en vooruit denken zijn de keywoorden in dit spel. Het is niet doelloos rondlopen en alles wat beweegt afschieten, sterker nog: je zal geen schot lossen Grafisch is het redelijk, besturing is ok. Try before you buy, het is een spel waar niet iedereen van houdt...
Hoe lang doe je ongeveer om het spel uit te spelen? Het heeft maar 5 levels en de replay waarde lijkt me niet zo hoog dus ik hoop dat je er lang over doet
Nou oke, voor de mensen nog niet weten, je zit opgesloten in een kamp. Je moet dus zien te ontsnappen met strategie en slimheid en taktiek. Je hebt geen wapens, dus je moet er echt voor zorgen dat je niet gezien word, je moet je 2 keer per dag melden, in de ochtend en in de avond, en als je niet aanwezig bent, breekt de pleuris uit. een gote zoektoch is het resultaat. als je niet aanwezig bent tijdens je luch is er niets aan de hand alleen moet je oppassen dat je niet gezien word. Het is niet een kwestie van over het hek klimmen en wegrennen, nee je moet 4 objectives oplossen, je kunt andere prioners om hulp vragen voor wat geld natuurlijk. en dan moet je geld stelen uit de keuken, of uit de barracks van de duitsers, soms ligt het gewoon voor het oprapen. en je moet bijvoorbeel een slutel stelen of een breekijzer om andere deuren open te krijgen. ik zit nu 1 level 3. ik heb het nu bijna een week, maar ik denk niet als je het uitgespeeld hebt, dat je hem nog een keer zal spelen.
Toch vreemd dat je helemaal geen guns kunt krijgen, die bewakers hebben ze toch ook? Kun je ze toch nokkie slaan en gunnie afpakken? Weird....
Het is dus de bedoeling om te sneaken Stijn Anyways, ik zit er aan te denken om dit spel aan te gaan schaffen.. Mjah hmm nog ff over nadenke
Jaahaaah, dat begrijp ik wel. Maar in het echt of in films zou die hoofdpersoon toch meteen een vuurwapen proberen te bemachtigen. Ik begrijp wel dat ze niet willen dat het een shooter wordt, maar dan geef je de speler toch gewoon maar één ammo clip of zo. Sheesh....
Nou ik weet het niet hoor, als er eenmaal schoten gelost zijn ligt dat hele kamp in chaos, nu kan je dus wegsneaken En misschien is deze persoon helemaal niet zo'n vechtjas