*schaam*schaam* ja ik lees nog de PU, zie ik er een klein verslagje in staan van de Xbox. Zeuren over de tekleine power knop en de te grote dvd-opener. Xbox heeft geen mooie naam en hij zit er niet uit. Allemaal gezeik, daarna hebben ze ff voor hun stoerheid een error melding op de Xbox laten komen.. why all this? Doen ze toch ook niet bij de ngc? Dan hebben ze welweer wat positiefs : Ze vinden dat die de andere consoles verslat op grafisch vlak en dat zelfs fuzion frenzy er heel goed uit ziet. Wat motten ze nou dan?
tsss, wat een stelletje... daarow, die weten volgens mij echt niet wat ze aanmotten met de xbox ghehe
ik heb ook tijdje PU gehad. maar dat blad begon ik op een gegeven moment ZO slecht te vinden ergeins in een 2000 nummer, stond een review van een RPG Het spel kreeg een 6, waarom? "Mij kon dit spel absoluut niet boeien, maar misschien komt dat omdat ik niet van RPGs hou" halve zolen, waarom laat je het spel dan ook niet reviewen door een RPG fan????? metten abo opgezegd en PcGamePlay genomen. mag dan wel uit belgie komen, het is wel een megablad! echt goeie reviews!
LOL PU sucks big time! die gasten die ze inhuren weten totaal niets van games! als je iemand als Ed je car games laat testen en iemand als Skate je soccer games dan weet ik genoeg!
StormX, je hebt gelijk, ik zit erbij vanaf ehm '97 ofzo, toen ging het nog wel denk ik, maar nu lach ik me gewoon verrot om hun reviews.. gewoon omdat ze er zo weinig in vertellen en alleen maar stoer doen over hun persvrouwtjes enzo
PU is niet echt kwaliteit nee, reviews zijn soms gewoon een hoop feiten en op het einde zeggen ze "Ik vind het leuk" of "Ik vind het niet leuk". Ook denken ze nu een strenger review systeem te hebben, maar eigenlijk geven ze gewoon alle games die ze eerst een 9,5 gaven nu een 8,8 of iets dergelijks, heeft niks met streng te maken meer met gewoon de cijfers verlagen (wat IMO weinig zin heeft). Maar wat betreft het uiterlijk van de XBox vind ik wel dat ze gelijk hebben. Ik vind dat ie veels te groot is, en er nogal lomp uitziet. Maar zo'n opmerking over een te kleine power-knop en te grote dvd-opener vind ik nogal overdreven. Zo'n error screen laten ze gewoon voor de grap zien... wat ik ook wel kan begrijpen; het blijft MS.
tsja.. de Xbox zou kleiner kunnen (hebben ze zelf gezegd) maar ik vind hem best mooi, en grootte maakt mij niet uit : Ik vind een PS2/Xbox praktische qua vorm dan een cube..
Tsja, het is gewoon een mening... de Cube vind ik qua vormgeving weinig boeiend, maar ik vind 'm er toch mooier uitzien dan een XBox omdat ik die toch gewoon te groot vind. Maar naar aanleiding van wat stond dat stukje in de PU dan? Ik ben namelijk geen abonnee meer op het tijdschrift
JAH, wanneer komt nouw een xbox blad hier uit? UK, Australie Japan en US hebben er al een waarom wij nie?
ik ben gisteren in de winkel geweest en daar hadden ze het feb nummer nog niet, en schaam schaam schaam, ik ben ook lid en heb hem nog niet in de bus, hopen dat ie vandaag komt. en wat betreft dat afkraken van de PU daar hebben jullie groot gelijk in, maar zinds de laatste verandereing is het wel wat beter geworden, maar het is toch een van de enigste die En goedkoop zijn EN alle platvormen bespreken. ok, je hebt nou wel het gamequest blad, maar ik wacht nog ff af wat dat blad gaat doen, en tot mijn jaar afgelopen is(Van het PU abbo) misschien word ik dan lid van Gamequest magazine. kennen jullie dat blad; echt cool, de spellen worden door 2 mensen gerevieuwd, en er staat voor elk platform ongeveer evenveel in, zodat je niet meer ps2 hebt dan xbox, bijvoorbeeld. zucht wat een lange tekst, ik hoop dat het een beetje foutloos is.
ja ik ook wel.. en ik heb ze nog niet gehoord over de onpraktische vorm van de cube. De PU is een soort voorbeeld functie : Zeggen zij dat UC heel goed wordt, dan zeggen al die kleine nepgamertjes dat UC goed wordt, zeggen ze dat UC slecht wordt zeggen al die kleine nepgamertjes dat ook.. Ze moeten gewoon de feiten op tafel leggen (iig over de Xbox) en hun speelervaringen, en niet van dit soort meningen... wacht maar totdat ik later bij de PU werk