Power Unlimited: Xbox Live artikel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxuser, 18 apr 2003.

1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    He gasten,

Ik heb vandaag (donderdag) de pu gekocht (wo bijzonder he). Nou ik denk ga ik ffies dat ding doorbladeren kijken of er nog wat leuks in staat. Niks bijzonders op het eerste gezicht, maar toen zag ik het Xbox Live artiekel. Ik dacht een beetje laat, maar goed. Ik begin te lezen, wat zie ik, totaal een bullshit artiekel.
    Argumenten waarom het bullshit is:
    -Onder het kopje chatbox valt dus niks te vinden. Nou leuk kan een leuke intro zijn.
    -Irritaties: Nep waar slaat het nou op dat je gekickt word omdat je geen Frans spreekt. Ok ik spreek geen Frans maar ik heb dan nog niet meteen ruzie met die gasten. Ik weet niet wat hun doen hoor, maar het is mij nog nooit overkomen. Hierin is ook de zin 'Een van de grootste minpunten van xbox live zijn op dit moment zijn de gamers zelf' (die met alle respect runderen zetten het er ook nog een keer heel groot op). Dit slaat nergens op, want dit is alles zo waar mensen mee te maken hebben. Je zegt toch ook niet een van de grootste minpunten van het verkeer zijn op dit moment de mensen zelf. Waar mensen zijn word geklooit gekliert, maar ze zeggne er niet bij dat je geweldige banden op kan bouwen met andere gamers. (ik heb namelijk ondertussen al 2 zeer goede vrienden gemaakt op live).
    -Kopje PC- achtig. Ik vond mensen die de xbox (of een gedeelte ervan) met een pc vergelijken al behoorlijk triest, maar als zelfs de PU dit gaat doen dan weet ik het nie meer. Dat het allemaal veel beter loopt mee eens. Maar dan krijg je weer zo'n stukje. Dan beginnen ze na een stukje gelul weer dat Microsoft het alleen maar een betje opgepoetst heeft t o v pc gamen. Not, Communicator vriendlist voice masking content download (ok dat laatste bestaat al op de pc werkt alleen veel makkelijker).
    -Kopje Kinderschoenen: 'wonderen hoef je over xbox live niet te verwachten' 'het is gewoon een gebruiksvriendelijke manier van spelen tegen tientallen andere spelfanaten. Dit is gewoon te triest denk ik. Wat wil je dan online gamen tegen bots. Nou ik weet niet wat hun onder online gaming verstaan maar iig niet het zelfde dan dat de gemiddelde xbw-er doet denk ik.

Dan nog dat nutteloze stukje in het blauw waar ze sterren gaan geven. Unreal (toppertje toch??? Ik ben er iig verslingerd aan) geven ze 3/5 sterren. Alleen mg is nog hoger 4/5 voor de rest gelijk of veel lager.

Persoonlijk vind ik dat de PU zichzelf weer behoorlijk voor schut heeft gezet. Je hoeft het niet met me eens te zijn, maar ik denk dat velen dat wel zullen zijn.

Voor de rest is de PU gewoon een goed blad maar de laatste tijd hebben ze wel meer van dit soort acties.

GreetzZ Xboxuser.

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    PU is soms ernstig vaag ja :| Ik snap het ook niet helemaal, maar laat ze lekker klooien, zo verliezen ze toch hun hele achterhoede...

3. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt door die J.J.!! Ik vind die gast zo'n eikel :mad:, het enigste wat ie doet is naar de minpunten van de Xbox kijken in plaats van de (wreed in de meerderheid) pluspunten!!!!

4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Hebben ze niet toevallig het PS2 online en het Cube online beoordeelt? Nee zeker want die krijgen natuurlijk meteen 1/10. Ze zitten gewoon te zeuren. Xbox Live IS de beste multiplayer ervaring en als hun dan zoveel minpunten hebben dan spelen ze toch lekker met de Playstation 2 online?

5. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    whoehoe ps2 online roelt man veel beter dan xbox online, owh ja meld er wel bij dat je een veeeeel duurdere ps2 moet kopen en een online adapter en dan heb je nog niks, hehe, laat ze toch zeuren, als ze niet met een console om kunnen gaan of bevooroordeeld dan moeten ze niet bij een "onafhankelijk" games magazine gaan werken

6. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    hehe ik had me abo trouwens toch al opgezegt, waarschijnlijk zijn er meer die volgen :+

7. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is een Xbox site waar 98 % dik positief is over XBL (waaronder ik).

PU is een blad dat probeert niet naar een bepaalde kant te vallen. Ze willen niemand voortrekken. Dat is hun streven...

..Maar om nu dit te zeggen over XBL is wel een hele vage actie van ze. Ook vind ik het raar omdat ze zichzelf echt tegen spreken doormiddel het programma GameKings.

Ik hoorde ze nog zeggen: "XBL is echt een top ervaring, vooral het trash talken nadat je iemand gekilt hebt is echt geweldig". Wat betreft het in de kinderschoenen staan. Daar hebben ze gelijk in. Het is het begin maar wel een super goed begin.

Ik wacht ff op me PU die vandaag of morgen door me brievenbus valt en dan zal ik het eens lezen. Ik ben nu al 8 jaar lid en zal dat ook wel blijven maar ze hebben soms wel vage stukjes. Maarja ook mensen maken fouten... hehehe.

p.s. Het maakt mij ook niet uit wat de PU of welk ander blad vind van XBL. Mijn ervaring is dat het echt perfect werkt, snel is en lachu is om met mensen te praten. En idd heb ik ook goede vrienden gemaakt op XBL. En ben trouwens nooit gekickt omdat ik NL was ofzo.... gsus wat is dat lauw van ze om op te schrijven.

ADIO

AMEN....;);)

8. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK zie het zo.

De PU is voor gamers wat voor vrouwen de viva of margriet is.
    Het is een vermakelijk makkelijk leesblaadje met leuke foto's die je niet al te serieus moet nemen.
    Binnen 2 dagen na ontvangst (als die het al haalt) verdwijnt hij naar de afdeling toilet.
    Daar rust hij dan een maandje waar hij alleen bij zware constipatie even gelezen wordt.
    Heb je een stukje van J.J te pakken ben je zo van je constipatie af.
    Eigenlijk is het een wereldblad alleen al om dit punt.

9. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    PU begint de laatste tijd een beetje vaag te worden, ik denk dat ze ook wat minder positief over de XBOX (en XBL) praten om de andere leden te houden. Ze krijgen volgens mij namelijk best veel mailtjes binnen van: "Waarom zeiken jullie de PS2/GC af!! Doe dit niet meer of ik zeg mijn abbo op!"
    Zoiets dan he

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    de pu komt egt mijn strot uit.. de laatste paar maanden lees ik er eigenlijk egt alleen maar negatieve dingen over de xbox, ook bij de vooroordelen gebruikte ze echt argumenten waarvan ik d8 van.. tja dat weet iedereen laat ze nou is overtuigende argumenten geven.. en dan die jj, die kijkt zeer kritisch overal naar ( wat met de xbox te maken heeft) en dan zie ik dat jurjen iedere verwachtingsvolle nintendo game minstens een 8 geeft, starfox adventures bijv, was egt maar een 7 waard hooguit en dan zegt hij dat het maar licht tegenviel.. dikke lul dus..
    de mensen bij de pu zijn gewoon anti xbox, (alleen jan niet maar ddie is overuigend pro pc dus die geeft er ook niet egt veel om), en jurjen is egt pro ngc en laat dat ook gerust in zijn cijfers weten.. en iedere langverwachte ps2 game krijgt btw ook een hoog cijfer.. dus de pu heeft voor mij egt afgedaan

11. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die Jurjen moet uit het hele blad gekickt worden. Vogige keer zei i ook bij mp zoiets dat als de minpunten eruit waren gehaald dat ie het een stuk minder leuke game vond. Dat is natuurlijk gelul, nintendo gelul. Nu geeft die gast Zelda (voor de cube) een 97. (zoiets had mario ook maar je hebt in een andere thread al kunnen lezen dat ik die game ronduit bagger vond, terwijl ik erg van mario games hou). Ik heb die review van um nog niet gelezen maar ik weet nu al cker dat ik mer er aan ga ergeren. Zo krijgt ie bijv grapics:10 replay:9 (is waarschijnlijk omdat het anders 3x10 was en dat staat al helemaal dom) en gameplay:10. Nou van die grapics kan ik echt niet in komen. Het si op sommige punten gewoon lelijk. Hele vlakken bijv egaal een kleur. Ok dat het een soort van cartoon is begrijp ik maar nou een vlak gewoon een kleur ge geven, dat vind ik erg gemakkelijk.

12. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ja vind het raar ze hebben nog geen een xbox game een 10 voor graphics gegeven zelfs niet PDO.

13. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    die JJ mot es ophouden met dat anti-xbox praat; laten we es een thread beginnen met anti-JJ praat, die is zo vol 8)

14. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand dan letterlijk effen hier op het forum typen wat jj zei ik heb de pu namelijk niet.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De Power Unlimited is, van wat ik gelezen heb, altijd al een beetje Anti Xbox geweest. Dat zal waarschijnlijk ook niet veranderen. 'k lees em eigenlijk ooit nooit meer.

16. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja ik wil niet lullig doen hoor maarre. Ik heb de P.U nog eens eff bekeken en daar staat die helemaal niet in????
    Ik heb een abbo dus ik heb ze allemaal liggen en hij staat zkr niet in de laatste. (ik heb het hier dus over het artikel he)

Dus ik heb een vaag gevoel dat jij eigenlijk de gamequest bedoelt. Daar gaan ze namelijk al die live games sterren geven.

als ik het mis heb moet je het maar zeggen

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  17. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel jammer dat een spel The Sims score 88 % en V-Rally 3 score 72 % op pagina 82 met een oneliner wordt afgedaan.

Skies of arcadia voor de cube krijgt een 80% terwijl dit een oude dreamcast titel is.
    Als dezelfde game in die vorm bij de xbox had uitgekomen was die totaal de grond in gezeken.

Die Jurjen met vlindergevoelens bij veel nintendo games moet gewoon opzouten.
    Opsluiten in een of andere darkroom met een appel in zijn mond dusdanig gekneveld dat hij nadat de mannen van plezier met hem klaar zijn hij een maand niet meer kan recenseren.

Laatst bewerkt: 19 apr 2003
  18. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de nieuwste. Met Starcraf ghost en Zelda op de voorkant. Dat is nummer 5 dus niet nummer 4. Als je het in nummer 5 niet kan vinden ben je raar. Maar ik denk dat je nog in nummer 4 zit te kijken. Nee Gamequest koop ik helemaal nooit. Ik vond dat blad ook nie zo goed. Mijn vraag is waar kan ik op overstappen de PU sux namelijk.

19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel leuk vond in de pu was het stukje over de fransen @ live 8)

ik citeer :

hoewel de meest gangbare taal online op dit moment engels is , zijn het de fransen de net als in de echte wereld een apart kliek vormen, zo moet je nie vreemd opijken als je tijdens een wedstrijdje moto gp gekicked wordt door de host omdat je woordenschat frans ophoudt bij oui, non en paturain das pas fijn
    ook bijzonder iritante(even eens vaak franse) gamers die ijdens motoGP leuk denken te zijn door spook te rijden en zo overinge coureurs te torpederen om hin rondetijd te vergallen.
    kortom eenvan de grootte minpuinten van xbox live zijn opditmoment de gamers zelf, hoewel bepaalde games ook niet hellemaal vrijuit gaan(zie ook kader luanch titels)

LOL :D

20. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik wil geen hetze tegen de PU gaan beginnen, dat voorop gesteld. Maar ik moet zeggen dat ik ze steeds minder serieus aan het nemen ben.

Jurjen vind ik wel een geweldige reviewer, duidelijk, vol passie maar komt toch voldoende objectief over om zijn verhaal en cijfers te geloven. De man heeft gewoon verstand van zaken. Punt..!! Zelf heb ik hier en daar ook mijn twijfels (niet over Jurjen, maar de PU in het algemeen) inderdaad door bijv Zelda TWW een 10 te geven voor graphics, terwijl PDO geen 10 krijgt?

Anyway.. J.J. en Jeroen stippen goede punten van kritiek aan. Het probleem vind ik wel dat ze bij zowat alle opmerkingen van "het negatieve" uitgaan. Je kan inderdaad beginnen te zeiken over Fransen die arrogant zijn en je kicken. Maar ook over die geweldige races met je landgenoten, die met de Amerikanen die vreselijk snel zijn, erg behulpzaam en ook "clean" racen (is natuurlijk mijn ervaring). Ik heb ook al onvergetelijke momenten meegemaakt en race regelmatig met mensen met wie het elke keer leuk is om mee te racen (soort online vriendschap dus!).. daar wordt even aan voorbij gelopen.

Het grootste pluspunt aan Xbox Live zijn ook de gamers zelf! Ik heb al echt een "community" gevoel met MotoGP. Dit is mogelijk gemaakt door de communicator (thanks MS voor deze geniale feature), de friendlist, de spannende races, de heerlijke lobby in MotoGP, de vele game-vormen die men bedenkt enz.

De becijfering van de games vind ik persoonlijk ook wat aan de lage kant. Het lijkt alsof ze Live reviewen naar een maatstaaf waarin online gaming met een console al 4 jaar realiteit is. Alsof er al veel geniale online console games uit zijn gekomen waaraan elk ander spel (of online dienst) afgewogen moet worden.

Idd zijn het vooral conversies van PC spellen nu (Ghost Recon, UC, MechAssault zijn typische PC spellen, of conversies!).. goed puntje. Maar de communicator (die iedereen heeft), de friendslist, het gebruikersgemak, de sociale aspecten (weer hulde aan de communicator. Is heel wat anders om iemand te horen dan om zijn teksten te lezen), de heerlijke "easy click and go" fun, de snelheid en de competitie zijn een aantal van de dingen waardoor je niet zomaar PC online gaming tegenover Xbox Live gaming kunt plaatsen!!

Het rare is nog wel dat ze sceptisch staan tegenover Xbox Live, maar dat ze totaal geen vergelijkingsmateriaal geven. Graag lees ik dan ook wat ze te zeggen hebben in de volgende edite wanneer ze PS2 Online, GC Online en Xbox Live tegenover elkaar zetten!

p.s. wat zou ik graag eens tegen J.J, Jeroen of een ander PU Crewlid racen :) Geloof dat ik in een foto in de PU iets zag van Tags als "Jurriaan", "SlurpGeit" (GENIAAL!! :D) en "Jester999" (ofzo). Toch maar eens een friendrequest sturen en Live vragen wat ze allemaal aan het doen zijn met die Xbox artikelen ;)!!

Deel Deze Pagina