1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    wat vinden we ervan en dan met name numero 10?
     
  2. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    nummer 10 pwnatsj :{

    /Mod Als je niet serieus kunt reageren blijf dan weg uit deze thread, laat dit een waarschuwing voor iedereen zijn.
     
  3. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    meer uitleg graag :{
     
  4. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    - (te) hoog star wars gehalte.
    - Activision boekje bevatte veel info die al bekend was of ook in deze pu stond.
    - 8 Nintendo brieven die niet positief waren ik heb zelf niks met nintendo maar zo schrijf je een console omlaag.

    + Ondanks SW gehalte toch goed te regelen.
    + boekje is weer leuk voor in de klas enzo.
    + tripje naar die murdergame
     
  5. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    wil de halo PC winnen
     
  6. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmm.... er stond iets interessants in maar ik weet niet meer wat.... *damn*

    Anyways, ik ben blij die stukjes "even bijpraten over..." te lezen, das wel leuk. Verder vrij loze reviews eigenlijk....
     
  7. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het Activision boekje ene beetje raar, de inleiding is helemaal in "pu style" maar de rest is van die Reclame trashtalk, dat het allemaal super is enzo, dus dat is door Activision zelf geschreven.

    Vind het wel een leuke pu, de brieven was dit keer 1 serieus antwoord (van dat jongetje die zijn moeder over wil halen) de rest weer gewoon "pu style" :9
     
  8. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    + punten
    star wars kotor review

    - punten

    Heel veel korte previews en reviews, vooral komt dat door erg veel plaatjes en onwijs grote titels bove de bladzijdes. Check de preview van Halo, dat is 3/4 tekst op 2 bladzijdes. Heeeel erg irritant.
    Nog steeds vage rubrieken zoals japanews en die gare mobile dinges.
    Fable dagboek? Waar is het? Zomaar weggedaan ofzo?
    Geen nieuws over GTA die op xbox komt. Veel mensen weten het onderhand al, maar een beetje gameblad zet zoiets er wel in.
    Jurjen de fanboy smijt weer met 9ens voor nintendo.

    Kortom, ik vind t een kut nummer. Die nieuwe titelletterstijl is nog het irritantst.
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de star wars kotor review helemaal niet goed.
    bar slecht zelfs..

    in 2 A4tjes word het vertelt, maar een game als Zelda krijgt er gelijk 4 of 6 ofzo..
    magere review met veel NIET vertelt (zoals xbox live content download enabled.. wat toch wel handig is om te weten..)
     
  10. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die een cube heeft koopt zelda. niet iedereen die een xbox heeft koopt Kotor.
    Zelda komt 1 keer in de 3jaar langs. Star wars komt zowat elke maand langs.
    zelda denk ik toch iets beter dan KOTOR, vooral voor star wars fans is het de beste game ever maar voor mij NIET!!!
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    volgens mij kwam dat meer omdat ze in het algemeen minder bladzijdes aan 1 game willen besteden.
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga een GameCube kopen in Oktober maar ga geen Zelda/Mario etc kopen.. ik hou persoonlijk niet van die figuren... eh..dus...
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    dude.. de game is tog een van de betere rpg's ooit, kijk naar de feiten.. En is iedere sw game hetzelfde? Er is nog geen 1 enkele sw game dat echt een topper was, deze wel, daar besteedt je gewoon aandacht aan als zelf respecterend gamesblad..
    Het zijn allebij franchises dus waarom je daar druk over maken en ijlen dat Zelda meer bijzonder is omdat het 1 keer in de 3 jaar voorbij komt..
     
  14. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda is DE TITEL van de GAMECUBE!!, met nog een paar andere titels. dat is kotor bij NIET!!! Als kotor ook 6 bladzijdes moest krijgen dan mocht colin Mcrea 4 en Soul calibur en huppelepup joe dat ook wel krijgen maarja dan heb je al 24 bladzijdes gebruikt voor 4 games.
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Gaan we nou een vrolijke adventure vergelijken met een serieuse RPG? Zelda en KotOR zijn bijzonder in hun eigen manier. Zelda gaat echter al een lange tijd mee en The Wind Waker had zulke hoge verwachtingen door bijna alle gamecube bezitters. Zelda was een pracht game en heb ik met veel plezier uitgespeeld en ik kan niet wachten totdat ik tijd heb om eens lekker te verdwijnen in KotOR. De hype rond Zelda was gewoon stukken groter en daar speelt zo'n blad mee in. En tja.. qua inhoud zit je meestal bij de PU niet helemaal aan het goede adres krijg ik zo'n indruk.. helaas maar waar.

    Vieuwtiful Joe is een 9 waard, dubbel en dwars, welke games krgen nog meer zo'n uber hoog cijfer dan?

    Met de gamecube kan je toch bijna niet om die caracters heen, Mario.. Zelda.. dat zijn de caracters die Nintendo beroemd hebben gemaakt en dat ook nog wel een tijdje zo doen. De Gamecube staat bekend om zijn kiddy games en ik vind daar niks mis mee :)
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    uhhh, Metriod Prime,Zelda dus,Mario s., en weeetr ik veel allemaal nog meer, tevens krijgen GBA spellen ook vet hooge cijfers


    tja, ik vind Pikmin wel orgineel, mario speel ik inderdaad niet geef er niks om m.u.v Mario Party, Metroid Prime (huh? ik zei danet dat de PU tehoge cijfers geeft, maar ik vind MP toch leuk? tja het is gewoon zo..:p) en dat soort spellen..

    en trouwens, voor 99€ koopt iedereen wel een cube :)
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    dacht het niet, een groot deel koopt zelda.. niet iedereen, en een groot deel koopt op de xbox kotor..

    en je kijkt teveel naar het Starwars aspect.. Kijk naar de game, het is gewoon een steengoede rpg, en staat los van andere sw games dus ik zie niet in waarom je dat als argument gebruikt :{
    Zelda kan je niet vergelijken met kotor.. tenzij je het beide rpg's vind, en dan wint kotor dik.. Maar Zelda is een goede game, KOTOR is een zeer goede game.. ook alleen het replay gehalte is bij kotor veel hoger zodat het geen 60 euro weggooien is..


    /edit @qwx 99 euro voor een cube? volgens mij mis je een 1 ervoor;/
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    daarom heb ik geen cube, het is stuk voor stuk mijn smaak niet...

    is wel erg goedkoop, maar zelfs dan koop ik hem niet :+
     
  19. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen ik vond h et wel een aardig nummer, alleen waren die titels van de spelen erg irritant inderdaad, dat vind ik persoonlijk een minpunt..
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Op Cubezone staat een bericht erover, dat het bevestigt is..
    terwijl Insidegamer de boel weer ontkent..
    achja..


    (ik bedoel 99 euro in OKTOBER!!)
     

Deel Deze Pagina