1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0

    Jep :)
    PU vind ik soms wel leuk om 1x op te pakken(niet abbonee)
    Maar vond al van het begin Gameqeust/Gamepro beter en duidelijker.
    Vind het nutteloos om bij zeg maar een stuk zoiets te lezen.
    ''Tijdens het spelen voelde JJ aan zijn neus hahahahhahahahahahha''
    Nee doe mij maar gewoon goede game info en mooie reviews :)
     
  2. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, die andere game blaadjes zijn gericht op de die hard computer nerds en daar heb ik niet veel mee.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Daar heb je gelijk in. De PU heeft echt een hechte groep redactieleden, bestaande uit vreemde, kale en geatatoeëerde mensen. Zij hebben gevoel voor humor en lachen ook om elkaar en als ze een game kut vinden, dan zeggen ze dat ook eerlijk en niet subtiel. Andere bladen hebben in mijn ogen wat gezichtsloze redacteurs die simpelweg hun stukjes over een game inleveren en klaar zijn.
    Maar de PU heeft ook een groot nadeel, en dat is dat ze meer lulkoek uitkramen dan echt wat vertellen over een game. Je leert meer over Jans orcliefde dan over Warcraft zelf bijvoorbeeld. Daarom heb ik ook mijn abonnement opgezegd. Maar ik ben nog steeds een dagelijkse bezoeker van powerweb en vaste kijker van Gamekings. :)
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is de PU leuk en grappig? Ja

    Is de PU informatief? Nee
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat snap ik nu toch echt wel niet hoor. De pu heeft enorme goeie columns, goeie beoordelingen,... Vroeger ergerde ik me heel fel dat ze de ps2 de grond ik boorde, en dat deden ze enorm fel toen de ps2 pas uit was, ze waren constant over de xbox en gamecube bezig, maar nu de ps2 uiteindelijk toch wel de oorlog gewonnen heeft, zijn ze rustig, maar dan heb ik het over bepaalde mensen zoals Boris,... Maar over het algemeen zijn ze echt wel goed de laatste tijd. Allé, dat is mijn mening dan toch. Zo vind ik JJ zijn columns enorm goed, de revieuws van Jeroen meestal heel goed, Jan is ook altijd goed voor de xbox en pc, Steven valt wel mee,...
    Maar ze hebben wel veel fouten gehad, zoals de revieuw van FFX, daar zaagt Boris constant over die balken(die mij nog niet opgevallen waren), en noem maar op, maarja, als je dit magazine naast de gunk ofzo legt, dan is de pu toch wel velen malen beter! Bij de Gunk zijn enorm veel roekies, en persoonlijk vind ik dat met gamepro ook, ik heb een tijdje zo een tijd gehad dat ik alle magazines kocht, beetje verslaafd eigelijk ,zo had ik opm2(playstation magazine), pu, gamepro, gunk, en het officieel xbox magazine(deze wel maar 1 keer), de rest voor een half jaar(opm en pu koop ik altijd ). En ik moet zeggen, opm is de beste, maar dat is dan alleen voor playstation(en psp) en pu vind ik van magazine voor alle console dan toch de beste, niet omdat ze grappig zijn ofzo(ze zijn wel de grappigste) maar omdat ze goede informatie geven op een andere manier, vroeger kon ik er niet mee om, nu wel. Ze zijn ook enorm rechtuit, en dat is goed.
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie de PU al langere tijd lid is, moet maar eens de review van Yager opnieuw lezen :D Ik vond het eigenlijk best wel grappig, vooral omdat ik helemaal niet van plan was om de game te kopen... maar inderdaad als je echt aan info wilde komen, dan had je er niks aan... Toch vond ik het één van de grappigste reviews :cool:
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben geen abbonee geworden van de PU om een moppentrommel te lezen. Ik wil informatie over games, met nuttige en informatievolle reviews. Een beetje humor is natuurlijk niks mis mee, maar dat de humor de informatie overstemd is niet de bedoeling. Dingen zoals een ganzenbord, kom op man! Dat is toch gewoon triest.

    Sommige gasten hebben ook hun geloofwaardigheid verloren vooral Boris. Bij het juni nummer in 2000 zat een boekje speciaal over de PS2. Boris zei toen de PS2 is de shit, Tekken Tag is geweldig. Een paar maanden later zei Boris dat Tekken Tag niet zo bijzonder was en dat ie die PS2 eigenlijk niks vond. En das was de pc de shit en de rest niks, dan was de xbox de shit en de rest niks. Vage gozer.

    De enige die nog echt informatieve reviews schrijft is Jan. Ik vind het erg jammer dat ze mini Niels hebben aangenomen. Ik had liever gezien dat ze Rogier van GameKings hadden genomen. Rogier is recht door zee, eerlijk en zegt waar het op staat. Mini Niels is een Nintendo freak en aangezien we daar Jurjen al voor hebben, vind ik het een slechte keuze.

    Verder vind ik dat JJ en Steven ook nog goede stukken schrijven.
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je nou van plan was om dat spel te kopen, dat wist je eigenlijk helemaal niks. Ik vond het echt dom.
     
  9. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Steven is de beste, dan komen Jurjen en JJ. Die schrijven het best. Dan weet je tenminste een beetje waar een spel over gaat en hoe die speelt. Boris lult meestal uit zijn nek. Zit die gozer te zeiken over een jaarlijkse update van Tekken, terwijl deel 5 drie jaar later kwam dan deel 4. Lijkt me toch heel redelijk. Zeker geen EA praktijken. Zo zijn er nog zeker meer voorbeelden. En idd de review van Yager sloeg echt nergens op. Die gozer denkt alleen maar dat hij grappig is. Hij kan beter ff in de spiegel kijken, dan heeft hij pas wat te lachen
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet gewoon welke je bedoelt :D, die review die in het vliegtuig ofzoiets geschreven wordt, gaat helemaal nergens over.

    Dus als je liever geïnformeerd wordt dan aan het lachen gemaakt wordt, dan ben je automatisch een 'die hard computer nerd' :confused:

    Verder slaat de PU altijd terug op in het verleden gemaakte grapjes. Dat Skate te laat kwam wist ik op een gegeven moment ook wel en dat Daikatana een slechte game was door ene Meneer Romero kon ik ook wel dromen (terwijl ze Daikatana met een 8.4 reviewde). Maar het zal wel, zoals eerder gezegd, aan de leeftijd liggen. Ik wil in ieder geval informatie hebben over een spel, 'wat moet je doen' en 'hoe moet je het doen'.
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben 20 en lees de pu voor de fun en de originele reviews zoals die van Jurjen waar ik op zich meestal niks aan heb omdat hij meestal nintendo reviews schrijft maar die zijn wel vaak super om te lezen. Echt een vette schrijfstijl heeft ie. Als ik concrete reviews wil dan kijk ik op het web.
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Weet je toevallig wanneer dat ongeveer was? Want ik heb nog alle PU's vanaf 2000 tot half 2004.

    Ik vind Steven echt verruit de beste. Dat merk je vooral in Gamekings. Hij geeft duidelijk aan wat hij goed en slecht vind en beargumenteert zijn conclusie goed. Verder heeft Wouter 87 gelijk, Rogier is ook een goede redacteur (tenminste, hij is toch die Rome: Total War liefhebber?).
    Ik had wel verwacht dat ze Mini Niels zouden aannemen, destijds gaven ze als hint dat hij al een boek geschreven had. En Nielt 't Hooft werd al vaker in de PU genoemd en ze hadden een ooit een artikel over zijn boek.
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel een beetje triest dat ze steeds reclame voor die boeken van die gozer lopen te maken. Nee, Jan en Steven zijn veruit de beste.

    @The Matrix, ik weet niet of Rogier die Rome Total War liefhebber is. Rogier is helemaal gek van Prince of Persia. Ik denk dat je met die Rome Total War liefhebber Ruben bedoeld. Ruben was trouwens ook een hele goede redacteur samen met Dre.
     
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Jan (p)reviewt altijd de (in potentie) mooie titels naar mijn mening. Kijk deze PU er maar weer op na: Hitman Blood Money, Starcraft Ghost, Alan Wake, Fahrenheit, GTA SA. Naar mijn mening toch allemaal (sommige in potentie) goed games.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bij Gamekings is het altijd Skate die het over Rome:Total War heeft
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Niet alleen hoor. Er zijn er wel meerdere.

    Degene die ik in mijn gedachte had, was diegene die zich als Romein verkleedde in de Rome: Total War review, toen Jan een barbaar was. Maar volgensmij is dat dan Ruben, en Rogier die lange die het item met Junkie XL deed. *heeft het eindelijk duidelijk op een rijtje*
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik nou die DVD van de E3 krijgen?
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    De PU met DVD is cker duurder???
     
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    De PU is echt een heel leuk blad, ik lees het ook puur voor de fun want voor reviews kijk ik anders wel op het net. Ik vind Jan een van de beste schrijvers bij hun.
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Het blad is met DVD 10 euro. Je kunt de DVD ook los bestellen voor 10 euro. Voor abbonees is het 6,50.
     

Deel Deze Pagina