1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de indeling van de DVD niet helemaal oké. Nu laten ze een persconferenties zien van de drie consoles. Dat komt dus neer op bijna alleen trailers. Ik had liever gezien, net als vorig jaar, dat ze de games op de beursvloer langs gingen + commentaar. Aan de andere kant, het beeldmateriaal heb je al grotendeels in Gamekings gezien. En dan heb je nog een dagboek van 2 uur.. nee doe mij dan maar een dagboek van één uur, en wat meer games + commentaar.

    Edit: In het dagboek komen ook previewtjes voor die ik nog niet ontdekt had.

    Check de PU van juli 2003.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2005
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb meer het gevoel dat Jan de enige is die nog veel reviewt. De laatste paar Pu's zie ik bij HEEL veel (p)reviews de naam Jan sieren. Die gast speelt volgens mij 2 games per dag uit =P

    Heb zelf vandaag ook de DVD gehaald. Ga ik zo even kijken. Ben wel benieuwd. Vond ze de vorige keren ook erg goed!
     
  3. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    die dvd is wel oke. maar na 1 uur gaat die geluid faya lopen |:- dus poep
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je gaat naar de Free Record Shop en koopt hem voor 7€. Ga ik morgen ff snel doen, hebben die handel.

    PU was wel relex, heb hem vandaag op de tafel gevonden (ben net trug van vakantie you know). Vind dit tot nu toe de fijnste PU van het jaar, ben nu gewend aan de nieuwe lay-out etc. en vind het uiteindelijk toch wel geslaagd.
    :)

    En het ligt niet aan je dvd-speler?
     
  5. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ligt nie aan want we hebben 3 dvd's in huis en 2 van die werkt nie goed, meerdere heb er last van
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    bij het dagboek gaat t geluid na een uur idd vaag lopen, beeld met geluid klopt niet helemaal meer :confused:

    daarnaast is de indeling ook gay, menu is kut te weinig keuzes, geen hoofdstukken maar allemaal grote filmpjes. verder weinig anders zoals vorige keer die sterrenhunt enzo weinig bullshit :{
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer PU abbonees die het Juli-nummer nog niet ontvangen hebben ?
     
  8. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je hem waarschijnlijk ook niet meer krijgen. Dan moet je denk bellen met Media Expresse ofzow, die moeten er geloof ik voor zorgen dat de PU bij jouw thuis op de deurmat ploft.
     
  9. Sharpshooter

    Sharpshooter Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Boris ownt met z'n lekkere uitgesproken mening. Als het bagger is, dan zegt hij het gewoon... maakt niet uit welke console of developer.
    Steven en Jurjen daarentegen praten alles van nintendo de hemel in, word er doodziek van...
     
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m wel ontvangen en ben er al lang op uitgekeken. Ik vind het niet zo heel leuk meer om het opnieuw te gaan lezen. :)
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. PU s nog wel leuk vind k, alleen hebbn ze betere nummers gehad dan deze keer. Trouwens, ik ben heel erg benieuwd naar 't cijfer dat GoW zal krijgen in de PU, aangezien ze er zoooooooooooooooo positief over zijn, al vond k dat bij de preview minder 't geval (check powerweb.nl over GoW, niet nrmaal hoe enthousiast). Zal wel weer een krappe 90 ofzo worden. Jan vind k overigens de beste, JJ kort daarop.
     
  12. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de nieuwe PU al thuis gekrege? Wij hebben wel de Elsevier gekrege maar nie de Pu:mad:
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m, kwam als een verrassing. Ik was het vergeten, ga m straks even lezen.
     
  14. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleegh, saaie PU. Ik wil cijfers, geen ellelange previews over games die uiteindleijk toch wel tegenvallen/uitgesteld worden :{
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de PU de laatste tijd ook saai worden, ik blijf abonnee omdat mn pa het blijft betalen :D
     
  16. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het abonnement opzeggen, wil al een tijdje maar geen zin om een brief te schrijven:mad:
    het taalgebruik en ander ordinair gebler wil ik niet langer lezen, en daarbij staan in xbm toch veel betere re- en previews, in de pu staat standaard bij elk stuk eerst voor de helft een mening van de schrijver dan nog een kwart met wat de schrijver allemaal mee heeft gemaakt en dan staat er nog een heel klein stukje met ''echte'' info.
     
  17. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Psst, de PU is ook niet echt serieus. PU gaat toch voor een groot gedeelte om de (aldanniet kinderachtige) humor.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dus een goede reden om het op te zeggen;)
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Terwijl in het verleden, toen die kiddy-voorpagina en indeling er nog was, de PU veel informatiever was. Natuurlijk was er flauwe humor / onderbroeken-lol op de plekken waar dat kon, maar (p)reviews waren altijd erg informatief, daar had je tenminste wat aan....
     
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja.. PU is laatste tijd wat saai denk ik omdat er weinig boeiends aankomt. Kijk maar eens naar de maand: december.. dit is de mooiste maand ivm kerst enzo en komen er altijd hele vette games uit. Ik ben trouwens benieuwd hoe ze 't gaan doen met de 360 games.. zullen ze ze allemaal gaan reviewen?:p Iig, worden ze nog lekker druk mee..
     

Deel Deze Pagina