PowerShrimp vind de Xbox DVD kwaliteit beter dan die van de PS2, da's voor mij al goed nieuws! Binnenkort haal ik wel zo'n DVD remote, want ik wil er opzeker van genieten. Weet je hoe vet! - Powershrimp Xbox DVD review -
mn ouders hebben er een, maar ik mag em daar niet aansluiten(doe t wel een keer als ze op vakantie zijn! )
DVDplayback is een van de dingen waarvoor ik hem koop Ik wist dat de kwaliteit van de PS2 niet echt dramatisch goed was, maar dat die van de Xbox beter is, is iig goed nieuws. Toch zullen de meningen altijd wel verschillen, maar als het echt dramatisch slecht is, heb ik altijd nog mijn pioneer dvdrom, maar zo'n "lossere" dvd speler is altijd handig, zeker als die ook nog eens regiocodevrij zou zijn.
op verschillende dvd sites krijgt de xbox dvdplayback zeer goeie reacties en lets face it het is en blijft een philips die maken de beste dvdspelers
ik heb net mn remote binnen en kan maar 1 ding zeggen beeldkwaliteit is zeer goed heb je nog geen dvdspeler kopen die handel!!!
wat voor lazer zit er eigenlijk in? rood zeker of hebben ze een switch tussen rood en blauw het schijnt met de ps2 dat na 2 jaar de dvd erg hard achteruit hobbelt een doed die ken zegt dat zijn ps2 dvd ernstig bibbert (zijkanten van het beeld)
DVD in de xdoos is een rode laser.. Blauw is nog in ontwikkeling en zal je nog minstens 2 jaar niet zien in consumenten spullen..