pre-order gcshop drama!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Stingray, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik helemaal blij dat ik voor de release van bioshock mn 360 weer terug heb van reparatie.

    Direkt Steven Dekker gebeld van de fijne firma Gcshop of het nog mogelijk was Bioshock te preorderen (22 aug)... en ja wel dat kan kon als mijn betaling maar optijd was.

    Betaling de 23ste binnen... dus opsturen maar dacht ik! Niet dus :mad:
    Vandaag release ... maar ik heb niks :'-(

    En de status staat voorals nog op in handeling op de website.

    Dit is me nu al de 3de keer dat me dit overkomt.. 1ste keer met Saints Row, 2de keer met GOW en nu weer met Bioshock.

    De groeten met die zaak... t was mijn laatste preoder ooit daaro!

    Email reageert die niet op, en telefonisch doet ie beloftes die hij niet waar kan maken. =(

    ...

    Sorry moest ff mijn ei kwijt :):
     
  2. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit problms met gcshop gehad, altijd perfecte levering op de launchdag..misschien was je geld niet optijd binnen, wegens andere rekeningprovider..
     
  3. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Geld was optijd binnen... was ook keurig te zien op de site (status)

    Maargoed.. betaal wel een paar euros meer en haal hem gewoon uit de winkel

     
  4. Stridone

    Stridone Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon wat eerder preorderen volgende keer, lijkt me. En noes, dan krijg je hem een dagje later, wat maakt dat nou weer uit.
     
  5. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    kan aan mij liggen, maar als ik tot 2 keer tot iets bestel bij een bedrijf en het gaat beide keren fout dan bestel ik daar echt geen derde keer meer.

    [SIZE="-10"]Mompelt iets over ezel en steen[/SIZE]
     
  6. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Klopt... beetje dom inderdaad, maar had het idee dat het overmacht was voor gcshop. Maar begint (voor mij) nu een standaard te worden

     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Je pre-ordered iets om het precies op een bepaalde datum te krijgen.
    Als je gewoon netjes betaald hebt is het gewoon buitengewoon vervelend.
    Want dan ligt het spel gewoon in de winkels al misschien.
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou nou.. het is maar kantje boord hoor.
    Natuurlijk is het maar een beetje gokken hoe het gegaan is. Maar heb je bevestiging gehad van dat het betaald is? Ik bedoel.. als dat na +/- 19:30 ~ 21:00 is geweest tja.. dan heeft het weinig zin.

    Pre-orderen lijkt mij dat je dat een paar weken van te voren doet. 2 dagen is meer reserveren.
     
  9. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Had je maar eerder moeten bestellen
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik snap sowieso niet waarom dit in het front page en topic discussie gedeelte moet van xboxworld?
     
  11. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Telefonisch bevestiging gehad van hem dat het betaald was, en dat het verstuurd ging worden...

    maar helaas.. :'-(

     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan is het apart. Maar goed. Eerder bestellen is niet heel raar. Zeker niet als je weet dat je Bioshock heel graag wilt hebben.
     
  13. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Probleem was dat mijn xbox in duitsland stond ter reparatie, met de melding dat het 25 werkdagen kon gaan duren.

    Dus wou ik wachten met bestellen, want wat moet je met een game zonder xbox..

    Had ik ff mazzel dat ik hem voor de release weer terug had.. en daarom had ik dus van te voren contact gezocht met gcshop of het nog mogelijk was.

    Maar wat ik zei, tis me al 2x eerder gebeurt en die preorders waren wel optijd bestelt

    En het lullige is... waarom mailt die man niet terug met wat het probleem is?
    Dan kan ik hem cancellen en naar de winkel gaan en hem daar halen..

     
  14. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al meerdere keren gepreorderd bij meerdere online shops maar nooit het product op de dag zelf gekregen. Het is ook meestal zo dat de game toch eerder in de winkel ligt, ik ga tegenwoordig gewoon naar de stad. Sowieso vult mediamarkt altijd donderdagavond hun schappen bij voor vrijdag, dus als je game uitkomt op vrijdag (meestal zo) heb je hem mooi al een avondje vroeger.
     
  15. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ook dat gcshop en de xbw preorder shop leveringen in belgië zouden moeten mogelijk maken, want zo blijven toch wel vele gamer (waaronder ik) in de kou staan qua preorders
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het kan nooit 100% goedgaan, dat is onmogelijk aangezien er te veel partijen tussenzitten: producent -> transport -> leverancier - > transport -> winkel -> transport. Bij een winkel is dat (vaak) slechts: producent -> transport -> winkel

    Maar dan nog, betaal je wel 10 euro meer dan een online shop. Het is wel jammer overigens...

    EDIT: over België, dat zou zo verschrikkelijk veel logistieke problemen en onzekerheden met zich meebrengen dat het eigenlijk de moeite niet is zonder dat GCshop een distributiecentrum in Belgie zelf heeft.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2007
  17. Roché

    Roché GCshop

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Stingray,

    Ik vind het heel vervelend dat je afgelopen 3 orders zo zijn verlopen, maar we doen er echt alles aan om dit te voorkomen. Bij grote pre-orders wil het wel eens voorkomen dat de dag voor de release opeens veel nieuwe orders (mensen spelen de demo, reviewcijfers komen binnen, etc) binnenkomen en dan handelen wij ze af op nummer. Natuurlijk proberen wij te voorspellen wat de vraag zal zijn, maar dit gaat niet altijd goed.

    Over de e-mail; het is een veel gehoord excuus, maar toch is het vaak het geval... er belanden soms e-mails onterecht in de spamfolder. Dagelijks komen er honderden spamberichten binnen en deze worden automatisch gefilterd. Echter, soms verdwijnen daardoor ook e-mails van klanten. Wij hebben daarom ook een vast nummer wat je elke werkdag kunt bellen voor vragen.
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Thnx Roché.. maar weet nu nog niks, geen antwoord op mijn emails gehad.
    En tevens staat er nu helemaal geen status meer bij mijn order.

    Word maar afwachten wanneer er wat komen gaat.. denk dat ik de order maar ga anuleren en hem uit de winkel ga halen als ik morgen nog niks heb

    Beetje vreemd dat er van alles via de telefoon belooft word maar er vervolgens gewoon niks verstuurd word.

    Heb mijn les hier wel van geleerd... Halo3 haal ik maar gewoon uit de winkel..
     
  19. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal hem wel ff reseveren. Anders vis je weer naast het net.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Verhaal word nu nog fraaier.

    Mijn status is net veranderd op de site van BETAALD naar NIET BETAALD.

    Ik snap er geen bal meer van..

    Dus die topper zie ik vandaag ook niet bij de post :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina