Namelijk hier www.pcmedia.nl Halo 2 nu al pre-orderen Sorry mods wist niet precies waar ik het neer moest zetten*)
Fake ... HAlO 2 komt echt niet in November uit hoor .. dat heeft de betrouwbaarste bron zelf gezegd (namelijk BUNGIE)
wel leuk dat 2 mods em in xbazar laten staan maarja, wat mij betreft komt ie...wanneer ie komt....d'r is nog zat te doen tot die tijd hoor
fgfg maar je kunt hem wel al preorderen en dat is toch wel vet of niet??*) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *) *)
Hmmm tja bij de meeste sites kan je hem pre-orderen .. en de bedrijven gokken op de releas datum en prijs .. vaak gokken ze op een duurde prijs .. dus zitten ze er iest onder.. en ze zijn daarom meestal duurder dan dat je hem in de winkel kan halen .. mijn advies is ff wachten ...
Lijkt mij nou ook niet echt handig om nu al een game voor November (of later) te bestellen sttraks komen ze met een of andere actie ergens en dan zit je eraan vast..
wtf? woon je ook in driebergen? Pcmedia is een coole winkel, maar het pre orderen stelt denk ik niet zo veel voor... Je krijgt hem op de dag dat ie uitkomt, over een jaar dus pas... Maar toch grappig dat iemand hier nog driebergen kent/die website bekijkt!
Ik begrijp zowie zo niet waarom mensen hem preorderen. Weet je wel hoeveel Halo 2's er in de winkel komen te liggen als hij uit is? En denk je nou echt dat hij op de eerste dag al is uitverkocht? Je wil niet eens weten hoeveel Splinter Cell games er laggen in de media markt op de realse dat. Echt onzin vindt ik het om te pre-orderen.
Niet alleen die van ETM. Heel veel games zijn goedkoper als je ze pre-ordert. En je bent er zeker van dat je de game in huis krijgt. Meestal zelfs met de post, dus hoef je er ook nog eens nix voor te doen. Rlxd toch?! *)
zeker weten, ik vind het nu nog iets te vroeg om het al te orderen maar als we nog een maand of 2 te gaan hebben doe ik het zeker weten
Als een spel heel goed is, zullen er naarmate de releasedate dichterbij komt, veel meer aanbieders zijn voor een preorder. Als een spel heel goed is, zullen er exemplaren van in overvloed zijn, omdat de makers geld willen zien. Dus het is totaal onnodig dat je NU al een spel gaat preorderen wat was over een jaar uitkomt. Je zult, net als iedereen, gewoon moeten wachten.
Ik denk niet dat de Gameshops de overvloed aan HALO 2 kopers aankunnen, ik heb nou al welleens dat games uitverkocht zijn (Championship Manager) en die zijn niet eens zo super en trekken maar een heel klein publiek, dus ik denk dat iedereen HALO 2 wil en daarom hij heel moelijk te krijgen zal zijn. Pre-order lijkt me dus geen overbodige luxe!!
Maar om hem nu al te bestellen is onzin. Het duurt nog minstens een jaar voordat het spel uitkomt, bovendien zullen de winkels uitpuilen van dit spel...