Tsja, ik geloof er allemaal nix van, dus ik heb gewoon bij twee verschillende bronnen een kit besteld. (Ik wil er nml ook een hebben voor de kleine). Dit kreeg ik zojuist in mijn email: Hiermee is wat mij betreft aan alle onduidelijkheid een einde gekomen. Gelukkig ben ik ook zo slim geweest om er een via xboxworld.nl te bestellen. Zij die via xboxworld.nl hebben besteld hebben waarschijnlijk de juiste beslissing genomen.
Dit werd niet verwijderd. We ontkrachten het eea en wijzen je door naar een ander topic. Niet al te hypocriet en bijdehand doen, je bent immers al eerder gewaaarschuwd..
Er waren al topics daarover, en zoals ik zeg, ik wil niet dat die mensen teleurgesteld worden. Wij hebben allemaal normaal gereageerd op dat topic net zoals wij dat eerder gedaan hebben. Ga, je gang en bestel daar! Dont bother us anymore.
Hier kunnen de mensen bestellen die nog willen, zijn er echter niet veel meer over. http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=preorder&id=1
Had hem eerste bij IG besteld, mailde dus wanneer ik hemr kreeg en kreeg dus een mailtje terug. Daarin stond in dat Microsoft heel misterieus deed erover en dat ze niet zeker zij of ze überhaubt wel starterkits krijgen. Ik heb dus terug gemaild dat ik dan mijn order wil cancellen zodat ik hem hier kan bestellen. Deden ze niet moeilijk over dus heb hem gelijk hier besteld. Bleek dus achteraf goed om hier te bestellen. XBW THA BEST!!!
Ik heb hem ook hier besteld maar ik juich pas als ik hem in me handen heb (of om me oor hoe je het wil zeggen)
Cewl! Ben ik blij dat ik hier gepreordered heb en dat ik al een betalingsbevestiging heb ontvangen! Let de show begin!
damn hijs op! hopelijk cancellen nog wat mensne kunnen er nog nieuwe bij,,,ik verstuut effe mailtje aan mensen die nog niet betaald hebben....
Ik heb hem net ook bestelt maar er staat dit in mn mailtje: Betalingsinstructies: Maak voor 4 maart het bedrag 59.95 over op de volgende bankrekening onder vermelding van het ordernummer (zie hierboven): Tis vandaag 4 maart toch? Hoe kan ik het dan voor vandaag overmaken? iig maak ik het morgen meteen over
ik kreeg net ook zo'n mailtje dat ik nog niet betaald had.. hoe had ik het ooit al moeten betalen.. anyway het geld is verstuurd
ik heb het mailtje ook gehad, maar het geld is naar mijn weten al lang en breed onderweg. Zal wel goed komen.
Whehe, khoor mij en andere members nogsteeds schreeuwen: "200 kits?!?! Cker morgen alweer uitverkocht? FF mun wekker zetten!" w00t, Net ook nog de bevestiging van m'n betaling binnengekregen. /Me luvz XBW.