pre-order live! bevestiging

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door mischa, 17 feb 2003.

1. mischa

mischa Guest

ik heb geen bevestiging gehad en ook niet het mailtje dat je het kon gaa pre orderen wat is dit voor vage shit ik heb gepreorderd maar geen bevestiging gehad en toch echt mijn eigen en ook goede mailadres gegeven please help me:'-(
    ik flip8) 8) 8)

2. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Euhm, je zinsopbouw is een beetje weird...formuleer nog eens wat duidelijker please. :)

3. mischa

mischa Guest

ik heb live! gepreorderd maar ik heb geen bevestiging gehad
    en jullie hebben ook een mailtje gestuurd dat je leve! zou gaan kunnen pre orderen maar die is ook niet bij mij aangekomen volgens mij krijg ik helemaal geen mialtjes van jullie.
    alleen van dingen die op het forum gebeuren.

4. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    /me kijkt met allesziend oog... :cool:

De mailing van tevoren is gestuurd naar het mailadres wat je bij de registratie hier op XBW hebt opgegeven. De bevestigingsmail wordt opgestuurd naar het adres wat je bij de pre-order hebt opgegeven, standaard staat daar ook je opgegeven adres bij registratie op XBW. Is dat geen oud adres wat je niet meer checkt?

5. gegron

gegron Guest

hij heeft geen bevesteging van zen pre order gekregen

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het er op neer komt dat hij geen mail heeft gehad met een bevestiging van z'n bestelling ;)
    edit: een paar waren me al voor :cool:

7. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Hier sturen wij onze XBW Speurhond op af...

8. mischa

mischa Guest

klopt allenaal ik snap het niet

9. mischa

mischa Guest

nu heb ik er 4 hehe relax

10. mischa

mischa Guest

onee dat is van het forum dat ik daar geantwoord is sorry heb er nog steeds geen

11. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Heel raar, ik heb mezelf net ingeschreven en ik krijg een mailtje, zoals het hoort. Misschien dat de mailserver eruit heeft gelegen ofzo?

De inhoud van het mailtje is iig als volgt:
    Xbox Live Preorder

Hoi geachte klant, dit is je Xbox Live preorder bevestigingsmail, hierin staat alle informatie die je nodig hebt om op 14 maart een Xbox Live pakketje bij jezelf thuis te ontvangen, dus let goed op!

Wat je moet doen is het volgende:

1. Maak voor 1 maart het bedrag 59.95 over op de volgende bankrekening onder vermelding van het ordernummer:

Bankrekening: 127915754
    Ter name van: Micromedia inz. Xboxworld Ordernummer: [je ordernummer]

Plaats: Nijmegen

Vergeet niet je ordernummer te vermelden op je overschrijving!

Let er op dat de betaling voor 6 maart binnen is. Als de betaling te laat binnen is ontvang je namelijk je Xbox Live Starter Kit niet, of niet op tijd.

2. Vervolgens kan je lekker op de bank gaan zitten en jezelf inbeelden hoe het zou zijn om op dat moment via Xbox Live te gamen! 14 maart, of mogelijk eerder, ligt er bij jou een starterspakketje op de deurmat, dus neem alvast vrij!

Jouw adresgegevens zijn:

[je adresgegevens]

Klopt er iets niet in je gegevens? Keer even terug naar de preorder pagina en corrigeer dit.

Heb je vragen mail naar shop@xboxworld.nl of geef een belletje op nummer: 015-2122432

Veel gameplezier gewenst van de sexy XBW preorder dame en de Xboxworld.nl crew!

-----------

Je ordernummer kan je lezen op http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=preorder&id=1

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    We merken het 8)

13. mischa

mischa Guest

maar ik weet dus mijn ordernummer niet :)
    ik zal eens mijn gegevens opnieuw senden

14. mischa

mischa Guest

o ik weet mijn ordernummer wel :)
    staayt op jullie site erbij okeej ik weet genoeg maar kunnen jullie fixen dat ik normaal als jullie mailtjes zenden naar members dat er WEL een tje naar mij toe komt ook :p

15. Jorrit

Leuk Bevonden:
    9
  16. mischa

mischa Guest

ik had het al gezien flip echt een beetje maar ik kalmeer al weer :)

17. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ennuh... wat zijn de drie demo's???

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Moto GP, Wacked! en MechAssault.

19. Jorrit

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb de mailtjes aangepast en je krijgt nu bij de gegevenswijziging óók de betalingsinstructies, helemaal gratis!

En niet allemaal proberen, anders worden we helemaal gek hier :p

20. mischa

mischa Guest

yes maar ik heb alleen de gegevensweiziging maar dat maakt niet uit ik weet geboeg maar ik heb 2 van de drie spellen al
    dus whacked en mechassault zijn overbodig :mad:

Deel Deze Pagina