Heeft iemand ervaring met het pre-orderen van artikelen op de site van de Free Record Shop? En komt je artikel dan op tijd aan? Ik heb namelijk via de site GT4 Prologue gepre-orderd (is dat goed nederlands?). Maar als ik dan kijk bij de orderstatus staat dat ie in bestelling is bij de leveranciers. Zijn er hier nog meer mensen die dit ook hebben? Ik hoop namelijk niet dat ik straks te horen krijg dat ze hem niet meer kunnen bestellen en dat ie verder ook niet meer in de winkel is te krijgen. Ik weet niet hoeveel exemplaren er zijn, maar ik dacht dat het een gelimiteerde oplage was. En dan wil ik niet dat t dan op is.
Wat is je probleem? Als hij in bestelling staat bij een leverancier komt hij heus nog wel hoor.. Ze hebben het spel gewoon nog niet binnen sim-pel
Het is de bedoeling dat ie op de dag zelf nog bij jou thuis komt, alleen met de post kan dat natuurlijk een dagje later worden.
Bij de FRS??? Wil je zo graag van je geld af... 't Wordt trouwens gewoon geleverd, alleen hebben ze de game nu zélf nog niet in bezit (daarom is het ook een pre-order...)