Prejcet Gotham Racing 2 zeer slecht

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 11 feb 2005.

1. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    ik sinds kort Prejcet Gotham Racing 2 gekocht .
    na een tijdje racen kreeg ik in de gaten dat de auto,s in de bochten zeer slecht te besturen zijn .
    ik dacht eerst dat je moest wennen aan die besturing van de Xbox controller maar ik heb echt dagen lang ieders keer geprobeerd om toch de auto,s onder controlle te krijgen.
    Ik bots zo vaak tegen vangrailen op die er genoeg zijn in dezen game dat de lol van racen snel over is.
    Ik vind het zelf jammer dat deze game slecht is want hij koste mij € 24,95
    Nu denk ik dat Forza Motersport ook een klote game zal worden omdat hij van de zelfde makers is.

2. P-NUT

P-NUT EdgeMaster

Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    misschien kan jij nie rijden. een remmen voor de voor de bocht, en in de bocht gas bij geven. dan is PGR2 een heel goed spel opeens

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Whaha wat een onzin zeg. Ten eerste, je moet gewoon oefenen, dat is de charme van PGR2. Een game is toch niet leuk als je meteen al overal 1ste wordt? En ten tweede, Forza Motorsport komt helemáál niet van dezelfde maker als PGR2. PGR2 komt van Bizarre Creations en Forza komt van Microsoft.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dude,

Ik heb het spel zelf net een paar weekjes, en het ging bij mij ook niet meteen perfect. Na een paar uurtjes kun je het echter echt wel hoor. PGR2 is net als Gran Turismo, zeer realistisch qua rijgevoel en dat stuurt wat moeilijker dan een arcade racer. Het is geen Burnout 3 ofzo, dus je moet het echt gewoon leren. Of zouden honderdduizenden racefans gewoon een slecht spel adoreren? ;)

6. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Pgr 2

Dus jij krijgt deze game wel onder controlle zoals het bochtenwerk ??????
    Ik geeg normaal niet zo snel op tot ik het door heb.
    Ik zal vanavond nog eens proberen.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik weet niet hoe jij een bocht neemt, maar als je gewoon netjes van het gas afgaat voor de bocht (remmen hoeft niet altijd!) en op tijd het gas indrukt, kun je perfecte bochten maken. En snij een bocht altijd van buiten naar binnen aan!

8. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag na een half jaar weer eens gespeeld, je verleerd het snel :eek:

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Het is heus niet moeilijk hoor. Tja, als je het gewoon goed doet zal je minder vaak de vangrails raken. Ik denk dat je gewoon moet oefenen. PGR2 is helemaal geen slecht spel! En Forza word nog veel beter. Of mischien kan je niet racen? Het is gewoon even wennen. Moet je even kijken wat voor jou het lekkerste stuurt ook. De thumbstick of het diagonalpad.

10. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij was het duidelijk de D-pad

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook. Maar dan ga je b.v. weer GTA spelen. En dan kan je het ook weer redelijk met de tumbstick.

12. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    :p lol
    vreemd dat het na een tijdje zelf mij lukte, ik race nooit :+
    ff een tip: Je hoeft games niet "klote" te noemen omdat je er slecht in bent.

nog veel succes, probeer idd wat ze zeggen remmen voor de bochten enzo. PGR is echt een pareltje hoor. Miljoenen mensen vinden dat ook, dus het moet wel iets hebben, toch ;)

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Met de D-pad kan ik absoluut niet sturen/richten o.i.d
    Ik doe het altijd met de Left-thumbstick! :)
    Heb ik naar mijn mening veel meer gevoel.

Anyway, hij vind het spel volgens mij zó klote dat hij de titel zelfs verkeerd typt! :cool:

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    PGR2 realistisch ?

hahaha

Kom op zeg, PGR2 is ook een arcade racer....

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    PGR 2 is zeker realistisch. En zoals Humorke al zei: Je moet een game niet klote vinden als je hem niet goed kan. En zoals Rivanov al zei: Je typt Project gotham racing 2 verkeerd.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Krijgen we die discussie weer...

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dude, Ik had deze game ook niet 1 2 3 zo onder de knie, je moet gewoon veel blijven oefenen en na misschien zo'n 50 uur hebben gereden kan je het een beetje.. Tis gewoon zielig dat jij deze game min vind.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Qua rijgevoel wel ja. Ik vind het geen arcaderacer iig, maar misschien ligt dat dan aan mij ofzo...? Of wil je nou beweren dat de topicstarter zo'n slechte gamer is dat hij in een arcaderacer niet eens een bocht fatsoenlijk kan nemen ;) ?

De Need for Speed serie of de Burnout serie schaar ik meer onder de arcaderacers...... Daar hoort PGR2 imo niet tussen...

Maar goed, daar gaat het verder niet over. Ik vind dat het geen arcade racer is en jij wel. Laten we het daar dan maar bij laten goed?

Laatst bewerkt: 11 feb 2005
  19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon even blijven oefenen. Zo word je steeds beter. Je moet niet al te veel remmen en gas bij geven in de bocht. Gewoon de hele tijd blijven proberen. En je zit vast nog maar in 1 van de eerste klasses. Dus het kan nooit zo moeilijk zijn.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Om even aan de discussie een eind te maken, het is géén arcade en géén realistische racer. Het ligt er tussen in. :cool:

Deel Deze Pagina