1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Premium vs. Core

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bugger, 19 jan 2007.

  1. Bugger

    Bugger Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedenavond!

    Ik ben van plan een 360 te kopen, aangezien het aanbod van games steeds beter word en de PS3 launch heel erg tegenviel.
    Dus kom ik op de eeuwenoude twijfel; premium of core?

    Dus hier komt een hele retezooi aan wat ik verwacht van een Xbox360 en een nog grotere retezooi aan vragen (admins, sorry als dat provocerend taalgebruik is)

    - Ik zal niet 24/7 Xbox live gebruiken om online te gamen. Hoogstens 2x1,5 uur in de week.
    - Ik ben een arm studentje. Dus erg veel geld heb ik niet. Een premium sys kan ik zeker wel betalen, maar slaat wel aan op mijn noodpotje.
    - Downloadable content kan mij niet erg veel boeien; af en toe een vet vet zwaard voor Oblivion of een patch voor Vegas, oké. Maar game-demo's...nja, niet echt.
    - Ik heb GEEN HD/TV

    As for the questions;

    - Hoe groot is een savegame ongeveer?
    - Is Xbox Live echt zo hard nodig om je games up to date te houden?
    - Is het echt waar dat Core sys performance onder dat van een premium ligt?
    - Is een Premium sys de 100 extra euries waard, of ben ik beter af met een core sys?
    - Kun je met Xbox live Silver tegen Gold accounts spelen?

    Nou, daar ligt het.
    Ik hoop dat jullie dit hopeloze geval nog kunnen helpen :) Alvast bedankt!
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    heb geen 360 maar wat k wel kan beantwoorden is dat je met een Xbox Live Silver niet online kan gamen, dat kan alléén met de Gold Account :)
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528