Preorder PARIAH voor €47.50 en ontvangen een GRATIS t-shirt!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Mirik, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hallo allemaal,

In een stoere actie op onze XBW Preorder Shop hebben we de mogelijkheid om je naast de belachelijk lage prijzen ook nog een hele stoere extra mee te geven!

Preorder je nu PARIAH voor € 47.50 en betaal je deze snel, dan krijg je een gratis Pariah t-shirt!

Klinkt dit interessant? Klik dan snel door naar de XBW Preorder Page:

http://preorder.xboxworld.nl

De acie geld maar tot vroeg in de middag de 5e! Dus wees er snel bij!
    Lees alles over Pariah op de XBW Gamepage: http://archief.xboxworld.nl/game/767/

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  2. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Vet..

Ik wacht nog even met dit spel.

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, maar bij play.com koop ik het spel voor € 39,99.

4. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe groot is het T-shirt??

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Begint nu ook op het forum, behoorlijk commercieel te worden. Ach ja, je moet wat doen om je kopers te benaderen.

6. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Luister...

Je kunt ook eerst even onderzoek doen en dan zien dat we de games voor inkoopsprijzen verkopen. Is het niet goed genoeg dat we voor 15 euro onder winkelprijs (en een t-shirt in dit geval) games aanbieden en daar een schamele vergoeding voor terug krijgen die niet te definieren is als winst? :{

Sjeez, wordt je toch moe van...probeer je eens iets leuks te doen, krijg je nog commentaar!

7. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo is het denk ik niet bedoelt. Vind het te gek wat xbw en gcshop voor de gamers doen echter had ik dit bericht eerder op de frontpage verwacht als in het forum. Het forum van xbw is mede door jullie namelijk altijd vrij geweest van reclame.

Of was er nog geen thread over Pariah?, dan is hij mischien niet echt verkeerd.

8. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Alright, no trouble, in dat geval verkeerd geinterpreteerd. :)

Juist op de frontpage wordt het al zat gezet, maar er zitten ook veel mensen hier in 't forum die daar geen aandacht aan besteden. Die missen dan misschien een goed deal, vandaag dat ik 't ook hier even aankondig... :)

Maar goed, inderdaad, door de vele cynische reacties en mensen die het ons gelijk niet gunnen dat we een coole actie hebben en dan commentaar hebben, is het wel eens moeilijk te onderscheiden als mensen iets niet direct negatief bedoelen.

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Ik zie ook niet in dat mijn reactie heel negatief is. Daarnaast dit is toch een forum!

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Heey coole aktie :cool:

Maar jullie hebben me ook een keer warm gemaakt met Forza Motorsports en daar blijft het ook bij :)

11. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, maar bij play.com koop ik het spel voor € 39,99.

Dat had hier toch ook wel in gekunt:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=65345

Weer een apart topic.

Als we dalijk bij GTA san andreas een sleutelhanger krijgen staat het hier binnen de kortste keren vol met allelei topics, maar goed het forum is gratis en dus hebben de gebruikers er eigenlijk niks over te zeggen....

Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  12. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

Neeh, jammer dat pariah suckt, als dit bij forza was het ik het wel gedaan[​IMG]

13. Ruud

Ruud Guest

Wat dan, heeft hij niet gelijk?

Jij hebt je banners al die irritant aan het knipperen zijn bovenaan, waarom dan ook nog het forum bespammen?
    En 't argument 'we willen wat leuks voor jullie doen' gaat volgens mij niet op, want dat wil elke andere gameshop wel voor zulke prominent-aanwezige reclame. Verschil is wel dat die direct een ban aan hun broek hebben...

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, maar Xboxworld mag toch best reclame maken voor Xboxworld... :confused: Zie het probleem niet echt.

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien heb je 't niet door, maar dit is onze shop. Ik snap niet hoe jij de XBW shop, op het XBW forum wilt vergelijken met ongewenste reclame. Spam is niet alleen voor jou (dat bestaat namelijk niet, want je doet er iets mee of niet), maar vooral voor ons ongewenste reclame. Mensen benaderen ons voor reclame op de site en betalen daar voor en dan zouden anderen mensen op 't forum gewoon hun producten kunnen aanprijzen zonder dat te doen? Daarom is het spam en niet toegelaten, niet omdat forum daar persé schoner van wordt, want het zouden best producten kunnen zijn die sommige van jullie willen gebruiken, maar ondat het niet mogelijk moet zijn (en geen stijl is tegenover anderen die wel betalen voor reclame) dat mensen hun producten aanprijzen op een platform dat wij op hebben gezet zonder bij de dragen aan de tot standhouding van dat platform.

Dat is toch heel logisch, of zeg ik nou iets heel erg geks?

Hoe begrijp je dan niet dat wij onze shop, de XBW shop, niet aan zouden prijzen? We willen toch dat zo veel mogelijk mensen onze shop leren kennen? We doen 't niet voor niks, we willen wel dat het bekend wordt dat mensen hier goedkoop spellen kunnen kopen en een alternatief zijn dat je tientallen euro's bespaard en bovendien leuke extra's opleverd die je in de winkel niet kunt krijgen. Van en voor gamers, zo zien wij 't ook graag namelijk.

Misschien wil jij een geheel reclameloos forum, dat mag best, maar voor ons is het internet helaas niet gratis en wij moeten er voor zorgen dat we dat kunnen bekostigen. Daarbij komt dat deze shop, zoals ik eerder uitleg, geen nominale bijdrage levert en het puur en alleen een winkel is waar gamers goedkoop games kunnen kopen en we graag willen dat iedereen daar van op de hoogte is. Jij vind dat gek? :confused:

Maar goed, dat bedoel ik dus, misschien bedoel je het constructief hoor, dat zou kunnen. Dan hoop ik afdoende en duidelijke uitleg gegeven te hebben. :) Hoe meer mensen bij onze shop kopen deste meer mensen geld overhouden om meer games te kopen, deste meer acties wij kunnen bedenken om de prijzen goedkoper te maken of extra's aan te leveren bij elke game.

Anyways, als je vragen hebt, ik beantwoord ze graag, hoop dat je het bovenstaande begrijpt (zoals ik 't bedoel, niet zoals je eventueel zou kunnen interpreteren op een manier die het vervolgens weer in het negatieve trekt)

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
  16. Ruud

Ruud Guest

En waar was je van plan die grens te trekken?

Je kunt wel zeggen dat je een forum moet bekostigen, maar waarom zou je dat al die jaren wel trekken zonder je shop en nu ineens niet meer? En is het nodig om potentiele klanten te trekken via een banner bovenaan EN een stickie?

He gekste vind ik nog wel dat jij nu de stap neemt om boven alle regels te gaan staan. De zelfde regels waarnaar jij al je vrijwilligers keihard laat optreden tegen mensen die ook graag 'anderen goedkoop aan hun spellen helpen'. Frappant, want de vrijwilligers die jaar in jaar uit het meeste levende gedeelte van deze site in stand houden zullen nooit een dubbeltje weer zien van het geld dat jij 'nodig hebt om de site draaiende te houden'.

En geloof mij, mij 'help' je er niet mee door goedkope spellen aan te smeren. Een beetje gamer kan die prijzen zelf wel vinden...

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien moet je leren lezen...

Er staat duidelijk dat de shop geen contributie is in het in stand houden van wat dan ook behalve de shop zelf. Ik heb het nergens over 'n forum, ik heb het over een complete website.

Volgens mij heb jij hele andere regels voor je dan wij? Als jij niet begrijpt dat XBW op XBW reclame mag maken voor zichzelf, dan heb ik daar weinig aan toe te voegen. :) Hahaha!

En waar dat totaal ongerelateerde verhaal over vrijwilligers die, zoals jij 't doet klinken, misbruikt worden, vandaan komt mag joost weten.

We doen dit dan ook niet voor jou, en je zogenaamde kennis van het internet, maar voor de mensen die niet aan jouw 'standaarden' voldoen en het niet alleen kunnen vinden. Onee, wacht, misschien is het inderdaad slim om het te verstoppen! :eek: Dan kunnen we het exclusief voor gamers houden die het op eigen houtje kunnen vinden, yay! Daar heeft iedereen wat aan! :) Haha, maak 't nou effe!

Maar goed, voor eventuele toekomstige constructieve vragen, lijkt me slimste om deze even te verplaatsen naar Xboxworld.nl vragen en opmerkingen. :)

18. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een geziek |:- het is een goeie actie van XBW!

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja waar doe je het voor vraag je je soms af :)

Maar goed, dat Pariah t-shirt is dus echt vet, heb hem zelf ook van de e3 vorig jaar :). Gewoon zwart met alleen het logo, achterkant pariahgame.com. Heb hem regelmatig aan :)

20. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Wedden dat 2005 het jaar van het zinloze zeiken wordt? (hier op xbw) :D.

Ik zie ook het probleem niet van een paar xbw bannertjes. Je zou het zelfs bijna als een service kunnen "interpreteren". Aangezien ze de xbw leden en lezers voor een lekker prijsje lekkere spellen willen aanbieden.

Edit: Nou ik er op let, jullie mogen je bannertjes wel vernieuwen. :p Jade Empire, Doom 3, Midnight Club 3 en Unreal Championship 2 zijn al lang niet meer te pre-orderen. :cool:

Laatst bewerkt: 3 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina