Misschien heb je 't niet door, maar dit is onze shop. Ik snap niet hoe jij de XBW shop, op het XBW forum wilt vergelijken met ongewenste reclame. Spam is niet alleen voor jou (dat bestaat namelijk niet, want je doet er iets mee of niet), maar vooral voor ons ongewenste reclame. Mensen benaderen ons voor reclame op de site en betalen daar voor en dan zouden anderen mensen op 't forum gewoon hun producten kunnen aanprijzen zonder dat te doen? Daarom is het spam en niet toegelaten, niet omdat forum daar persé schoner van wordt, want het zouden best producten kunnen zijn die sommige van jullie willen gebruiken, maar ondat het niet mogelijk moet zijn (en geen stijl is tegenover anderen die wel betalen voor reclame) dat mensen hun producten aanprijzen op een platform dat wij op hebben gezet zonder bij de dragen aan de tot standhouding van dat platform.
Dat is toch heel logisch, of zeg ik nou iets heel erg geks?
Hoe begrijp je dan niet dat wij onze shop, de XBW shop, niet aan zouden prijzen? We willen toch dat zo veel mogelijk mensen onze shop leren kennen? We doen 't niet voor niks, we willen wel dat het bekend wordt dat mensen hier goedkoop spellen kunnen kopen en een alternatief zijn dat je tientallen euro's bespaard en bovendien leuke extra's opleverd die je in de winkel niet kunt krijgen. Van en voor gamers, zo zien wij 't ook graag namelijk.
Misschien wil jij een geheel reclameloos forum, dat mag best, maar voor ons is het internet helaas niet gratis en wij moeten er voor zorgen dat we dat kunnen bekostigen. Daarbij komt dat deze shop, zoals ik eerder uitleg, geen nominale bijdrage levert en het puur en alleen een winkel is waar gamers goedkoop games kunnen kopen en we graag willen dat iedereen daar van op de hoogte is. Jij vind dat gek?
Maar goed, dat bedoel ik dus, misschien bedoel je het constructief hoor, dat zou kunnen. Dan hoop ik afdoende en duidelijke uitleg gegeven te hebben. Hoe meer mensen bij onze shop kopen deste meer mensen geld overhouden om meer games te kopen, deste meer acties wij kunnen bedenken om de prijzen goedkoper te maken of extra's aan te leveren bij elke game.
Anyways, als je vragen hebt, ik beantwoord ze graag, hoop dat je het bovenstaande begrijpt (zoals ik 't bedoel, niet zoals je eventueel zou kunnen interpreteren op een manier die het vervolgens weer in het negatieve trekt)
Laatst bewerkt: 3 mei 2005