presentatie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door sickness, 16 apr 2004.

1. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    nou mensen ik moet een presentatie houden (voor mijn vertegenwoordigers cappaciteiten ofz) en waar moet je je spreekbeurt over doen. nou over de xbox natuurlijk. oke kunnen jullie mij helpen met onderwerpen (in verband met de box) die ik kan behandelen
    thnx

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    over de eigenschappen(wat er in de box zit en hoe die werkt), door wie gemaakt, eventuele opvolger?, hoeveel games, live!, hoeveel games

hoop dat dit helpt!

Laatst bewerkt: 16 apr 2004
  3. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    In elk geval de specs. (In vergelijking met de overige consoles, als conclusie dat de Xbox het 'beste' is.) Verder kan Xbox Live natuurlijk niet ontbreken; alle mogelijkheden zoals voice, download content ect.)
    Wat bekende exclusieve games van de Xbox bespreken, die al zijn uitgekomen en die nog moeten uitkomen.
    Daar een verhaaltje omheen maken en je hebt het belangerijkste wel gehad denk ik. :)

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    laat filmpjes van games zien, vergelijk hardware met andere consoles om te laten zien dat Xbox op dat vlak superieur is (http://www.xboxmax.nl/?s=consolecompare).
    Zo kun je nog wel een paar dingen verzinnen :)

5. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja thnx dat zijn allemaal goede ideeen

6. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet op welk niveau de presentatie moet worden gehouden. Maar je moet dan dus niet echt aankomen met specs en hoeveel games enzo. Deze informatie is makkelijk na te lezen voor geintreseerden. je kan natuurlijk altijd een aantal feiten noemen in je introductie ofzo, maar ik zou meer ingaan over het belang van de xbox voor microsoft of De invloed van de introductie van de xbox op de console markt of hoe het online gamen op de console groeit en het belang van de xbox hierin. Ik weet niet wat het doel is van je presentatie, maar zolang het niet overtuigen is, moet je voorkeur voor de xbox ook niet te veel naar voren komen. hoop dat je hier wat aan hebt.

7. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja :) leuk dat je het daar over doet :p maar ik zou er niet zozeer een reclameverhaaltje van maken - dus ook een beetje objectief proberen te doen. naast voordelen ook wat nadelen dus (zijn die er? ;) ) en ik zou dan ook wat over de concurrentie van Sony en Nintendo vertellen.....

8. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ja dodgie had me al een site gegeven met de specs. het doel van de presentatie, is dat we een koper moeten overtuigen ons product te kopen. elk product ook

9. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet voldoende kritisch zijn hé, met propaganda ga je geen punten scoren.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Welke opleiding.

11. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik gok iets van Handel

12. Burnout

Burnout LOTR!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Stukje Halo laten zien in de klas misschien.

13. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er onlangs ook een moeten doen, en heb 'm nog op de pc staan. Als je 'm wilt moet je me maar ff PM'n, het een powerpoint presentatie.

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    jah stukje halo {moet je er bij zeggu "de beste shooter van 2003/2004 :) moet je de leraar laten spelen :+.
    neej da hoeft nie hoor 8)
    en kijk eens rechts daar staat spec
    klik daar een op daar staat ook wel wat informatie, wel nie super veel maar miss heb je er wa aan
    voor diegene die lui is en hier wil klikku

15. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    oeps
    voutje verkeerde pagina :+

16. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan mischien ook wat vertellen over het case modden van een xbox, als je daar niet zoveel over weet, kan je mischien kijken in de case mod thread.

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nog een werkstuk uit groep 7 over allemaal consoles, maar daar heb je vast niks aan want het is nog een beetje simpel :p wat wil je in groep 7? :D

18. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    laatst was er ook al iemand die een presntatie ging maken. Misshcien kun je te goed aan hem vragen )ff zoek functie gebruiken) Verder filmpjes, specs, games,...

( als je nog een presentatie rainbow six 3 nodig hebt kun je op mijn site kijken)

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet een overtuigende presentatie maken die iemand doet overhalen de Xbox te kopen ipv de andere consoles. Kom dan niet met "het belang van de Xbox voor Microsoft". :eek:

Ik zou sowieso beelden laten zien van de wat mooiere games. Een trailer van Fable, Halo2 enzovoorts. Zeg er verder vooral bij dat MS bezig is met het opkopen van bedrijven als Rare, die eerst onderdeel van concurent Nintendo was en geef een uitgebreide introductie tot Xbox Live.

20. Mr. KaDiR

Mr. KaDiR Me, Myself and I

Leuk Bevonden:
    2
    Als ze internet hebben moet je op live gaan en laten zien hoe leuk het is:p

Deel Deze Pagina