Prey

Discussie in 'Algemeen' gestart door Excess-Denied, 6 jun 2005.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Platforms: Xbox360 en pc
    Uitgever: 2k Games
    Developer: HumanHead Studios (DukeNukem etc)
    Genre: FPS / Horror / Space
    Release: Juli 2006
    Multiplayer: Ja Live/Multi

    Prey de aankomende shooter van 3DRealms [Duke Nukem...] en Human Head [Rune/Dead Mans Hand...]. Op afgelopen E3 waren de eerste beelden te zien van deze toch wel heel aparte shooter. De hele setting tussen de verschillende dimensies vind ik zelf erg mooi en orgineel gedaan. En ik kijk zelf dan ook erg uit naar deze FPS. In deze topic kan gediscusieerd worden over alles rondom en over deze aankomende titel. Wordt het wat, en kan deze zich meten tussen de andere aankomende shooters als F.E.A.R. en Perfect Dark? of denk je dat het weer zo'n shooter is waar er al tal van zijn. Eind van dit jaar ligt Prey als het goed is in de winkels voor zowel Xbox 360 als pc.

    Het verhaal achter Prey:
    E3 2005 Gameplay filmpjes
    1. 52mb [rechtermuisknop en opslaan als]
    2. 177mb [gewoon op klikken]

    Het 2de Gameplay filmpje is echt een aanrader om even te downloaden. Deze is namelijk van heel erg goede kwaliteit, en kan je dus goed zien hoe alles eruit ziet.:)

    Screens:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2006
  2. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ziet er wel mooi uit, had er nog niet van gehoord
     
  3. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik ook niet en de screens zien er idd heel fraai uit...
    jammergenoeg hou ik niet van dit soort 'rag-shooters', net als bij Doom zeg maar... ;)
     
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die screens niet echt superspeciaal.
     
  5. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat filmpje leuk ik hou deze game wel in de gaten ik hoop dat ie goed wordt.
     
  6. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet er wel vet uit enzo, maar om nou de hele tijd? tegen aliens te schieten met vage wapens? lijkt me ook niet leuk. (het ziet er iig wel zo naar uit)
     
  7. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het filmpje mensen... Dit is echt wel een origineel spel. De screens geven dat niet echt goed weer: Ik vond de antigrav knoppen en paden echt ubervet.
     
  8. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Kijk het filmpje. Zoals jelle333 zegt, de screenshots geven niet goed weer wat deze game precies is.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja, had gister ook al dit filmpje gekeken op Gametrailers en was ook al zwaar onder de indruk. Wel een leuke optie is dat je uit je lichaam kan en door een poortje heen kan zweven ofso.
     
  10. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er goed uit, verder spreekt het me eigenlijk niet zoveel aan.
     
  11. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een game dit _O_. Supervet hoe je bijv op die paden kan lopen en je gewoon tegen een muur oploopt, maar dat de rest gewoon meedraait. Verder is de sfeer in dit spel erg vet vind ik.

    Verder vond ik de bewegende dingen in dit spel heel strak. Zoals die 3 grote cirkels die om elkaar heen draaien en steeds langzamer gaan draaien en dat in het midden zo'n portaal zit. Zag er heel gelikt uit en die portalen zijn echt een goede aanvulling op de gameplay :).

    En de graphics zijn natuurlijk schitterend :D
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan zal ik het filmpje maar even gaan kijken. :)
     
  13. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er doom 3 achtig uit
     
  14. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo dit zag er toch wel heel erg vet uit. Die trailer is echt tha bom.

    De wapens en de wereld leven echt.

    Het ziet er naar uit dat dit veel meer dan een shooter wordt.

    Er zaten veel vette opvallende dingen in die trailer.

    Deze hou ik zeker in de gaten. :D
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zeker, en alles zag der ook echt super mooi uit. Kijk bijvoorbeeld na dat moment dat hij in dat vliegtuigtje zit en na dat planeetje toe vliegt, als de rots blokken daar dan tegen dat planeetje aan knallen zie je gewoon stof der vanaf komen _O_. Die guns zijn ook wel lachen, zitten gewoon beesten in 8)
     
  16. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ziet er wel oke uit maar aan screenshots kan je toch weinig zien.. Zo'n game moet precies de goede feeling hebben anders is t al gauw saai en is 1000000 vijanden afslachten ook geen reet meer aan:)
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De graphics konden wel beter (voor next gen dan he) maar het ziet er heel sfeervol uit en dat de wereld draait is ook heel leuk en origineel.

    Maar ja de game is nog lang niet uit. :) :'-(
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Vandaar ook dat er een ruim 11min durende gameplay film bovenaan deze pagina staat, om een goede indruk te geven. ;)

    Nog even een paar details over Prey
    Kort samengevat: Het spel is dus al geruime tijd [+/-5 jaar] in de maak, en zelfs een tijd stop gezet. Maar hij is terug en draaiend op de Doom 3 Engine. De rest kan je rustig na lezen op Gamespot.
     
  19. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zoals ik al zei.. dan weet je toch nog niet het gevoel van het spelen.. hoe het er uit ziet is toch veel minder belangrijk dan hoe het speelt...
     
  20. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik reageerde alleen op het geen wat jij over de screens zei, de rest was me een beetje onduidelijk. Maar idd gameplay is het belangrijkste, maar goed das bij elke trailer/demo die je te zien krijgt van welk spel dan ook.
     

Deel Deze Pagina