oh, das fucked up.. ik had in maart toen de demo's bij mediamarkt waren Bloodwake gespeeld. (demo) leek mij wel een vette game. Maar ja, was maar een kwartiertje ofzo. Vond het wel een coole game.. Heb btw nog nooit wat bij amazon besteld door die verzendkosten van ze, maar misschien een keer het proberen waard. Bestel meestal mij dvd's bij play.com of dvdimport(maar die is echt gaar!!). Sinds een paar weken ook bij dvdcrave.com maar nog steeds niks ontvangen, had de afstandsbediening besteld.
Denk er eerst nog 10x over na voor je hem echt wil kopen.. Dit is de slechtste Xbox game die er is.. En dat is geen mening, maar een feit!! €40,- is nog te duur, €25,- is nog het overwegen waard!!
hey, bedankt voor het advies.. was net ook amazon aan het checken eigenlijk.. leek me best goedkoop voor een X-BOX game, maar ik bespaar me die +/- 40 EUR voor bijvoorbeeld Spiderman of een van die andere toppers.. weet in ieder geval dat ik tot 3e kwartaal 2003 gewoon broke ben met mijn huidige wishlist..
WAT MIJ BETREFT WEL JA!!! verder hoor/lees ik alleenmaar goede dingen over, dus nog ff afwachten op onze release. (natuurlijk als een van de laatsten die het krijgen)
DVD tip ff tussendoor, Kane: Voor regio 1 DVDs kan ik je DVDboxoffice.com van harte aanbevelen. Zeer betrouwbaar, sturen zonder verzendkosten, nog nooit een rekening van de douane gekregen (heb er al iets van 40 DVDs besteld). In eerste instantie lijken de prijzen wat hoger maar dat is omdat de verzendkosten er deels in verdisconteerd zitten. Alle DVDs worden afzonderlijk opgestuurd. Super relaxed
yo, bedankt voor het advies Drax.. Ik ken dvdboxoffice.com, had vorig jaar daar voor het eerst een dvd besteld. Kreeg hem pas circa 3 maanden later!! (Was die dvd helemaal vergeten) Nou krijg ik precies dat zelfde shit met dvdimport.com, ik ga daar echt nooit meer wat bestellen. Als je daar iets besteld en ze hebben het niet op voorraad, wordt je gewoon voor belast terwijl die dingen nog lang niet zijn opgestuurd. Want ik heb daar nu 6 dvd's tegelijk besteld, de eerste 2 werden binnen een paar dagen opgestuurd maar de rest wacht ik nog steeds op. (en dat was een bestelling van begin maart) Maar, ik denk dat ik binnenkort maar weer een keer boxoffice zal proberen want ze hebben daar echt bijna alle regio 1 dvd's die je maar zoekt!! Vooral de manga en anim.
een topper is bloodwake zeker niet, maar slecht is ook echt anders! velen vinden 'm snel saai, dat is duidelijk, maar persoonlijk geniet ik er toch wel van. doch enkel kort, bijv. een half uurtje tot een uur per dag om even een missie proberen te redden. zie ook mijn recensie op de site van mijn signature... Free R. Shop Den Haag had 'm nog voor 69 Euro staan... afzetters! Die gaan pas laat omprijzen denk ik... maar als ze 'm naar 49 hebben gedaan... laat je even zo'n gratis cocacolacard zien en krijg je nog eens 10% korting.. je bent dan maar 45 Euro kwijt.
tja, eerlijk gezegd zou ik het zelf ook willen beoordelen.. maar ja, geen videotheken in de buurt(die X-BOX games verhuren) en heb echt geen zin om een spel te kopen, die volgens de meeste mensen een flop is. Nou, mocht die game rond de 30 EURO kosten leek het mij wel de moeite waard.
PGR voor 39.95!!!!!!!!!!! WOOHOO Nu maar hopen dat ze in België leveren AI AI AI verzendkosten: € 12,50 leveren enkel in NL
29.99 pond, dat is zo'n 50 euro en geen 40 dus...http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005RHRC/qid%3D1021669403/026-3672090-6796432
ja mijn fout. ik liep heel de met een prijs van wat anders in mijn hoofd. dat was 19.99. sorry luitjes]:-
cool, thanx voor die url.. wel jammer dat de verzendkosten 12,50 EUR is.. fucked up duur voor een dvd'tje van een paar gram. maar alsnog een aardige prijs voor bloodwake, hoor!! zijn er nog meer van die site's ?!