1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Prijs Nintendo DS bekent...

Discussie in 'Games' gestart door ErroX, 21 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees net dat de Nintendo Dual Screen ongeveer 130$ gaat kosten in Amerika.. Dat is wèl een erg lage prijs en je krijgt er ook nog '2 spellen' (pictochat / demo Metriod prime) bij.
    Allemaal heel leuk en aardig, maar reken er maar op dat hij hier 199 euro gaat kosten. Amerikanen houden dus een dikke 100 euro over en wij betalen dat 'teveel'.

    Vind het zelf erg jammer, was eigenlijk van plan om een PSP te kopen, maar heb geen zin om 300 euro uit te geven voor het apparaat alleen.
    Nu zit je toch vast aan nintendo, want een beter alternatief is er niet echt, ja je kunt een N-gage kopen of zo`n koreaans ding of iets dergelijks kopen.. maar een goede 3rd party support hebben die apparaten niet.

    Misschien al een beetje vroeg maar wel goedkoop!, het is misschien een idee om die DS in te kopen met tig andere xbw-members. iemand moet dan even z`n creditcard beschikbaar stellen (degene met de cc bestelt zelf natuurlijk... 8)) en koopt dat weet ik hoeveel dsjes netals bij inkoopactie.net ofzo..

    *edit* het is dus ''bekend'' :| |:-

    (bronnen: insidegamer.nl , m-gaming.nl , dns-online.nl)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
  3. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  4. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel maar amper op mijn GBA de laatste tijd. En dat is niet omdat ik geen spellen heb, ik moet er nog 4 uitspelen, maar het komt er niet van en ik ben te vaak aan het xboxen!!
     
  5. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ga ik deze niet kopen! [vergeten hierboven bij te zetten!]
     
  6. Red Eagle

    Red Eagle Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel relax dat je de andere spelletjes van de Game Boy er op kunt spelen.
    De GB geeft weer wat afwisseling van de consoles. Onder tussen gebruik ik de GBSP gewoon.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er is al een Nintendo DS thread
    Hierin graag posten wat betreft prijzen, etc van de DS.

    Deze thread gaat dus dicht.
    En wat betreft de prijs, wanneer betalen we nou niet veel meer als de amerikanen en japanners als het gaat om consoles e.d. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina