Slechts € 150,- (volgens de Telegraaf dan) moet ie over de toonbank kunnen gaan... Check de Telegraaf
Ik las ook in een gamesblad (weet ff niet meer welke) dat de PSP € 149,00 zo gaan kosten. Is niet zoveel als dat ik had gedacht. Dacht toch wel dat ie zeker rond de € 200,00 zou zijn...
Dat valt nog mee, de DS zou 150 moeten kosten en ze dachten dat de psp (pu etc) rond de 350 zou zijn. Dit is natuurlijk zeer goed nieuws.
Ho ho Wat er niet bij staat is dat er bij de bundel van 149€ geen koptelefoon en geen memory card bij zit
Was al bekend. Maar in Japan gaat ie 145 euro kosten. In Europa word dat dus iedergeval 200 ivm andere belastingen en invoerrechten etc. En dat is het kale pakket. Als je memorystick, hoesje, headphone etc erbij wil hebben moet je meer betalen. Ben eigenlijk meer benieuwd in de prijs van de games in Nederland... Japanse en Amerikaanse prijzen zeggen namelijk niks over wat het hier gaat kosten. Het valt hier altijd duurder uit (zie maar naar de games wat ze in Amerika/Japan kosten en hier)
Kan iemand ook foto's vinden van de psp met games in actie erop? Niet van die fake mock-ups etc. Heb nog niks gezien, was wel benieuwd hoe het er echt uitziet, ook uvm met helderheid van het scherm. 150 zou leuk prijsje zijn, alleen word dat hier geen 150 euro zoals de Telegraaf schrijft. (145 euro + belasting is 165 euro en dan nog invoerrechten en shipping).
Ziet dr goed uit, voor 150 euro is het me wel waard, ligt er natuurlijk wel aan hoeveel de games kosten anders koop ik liever een xbox game! greetz wooly
200 euro zou ik er wel voor neerleggen met al die extra dingen lijkt me toch een redelijke prijs. Maar 150 is ook niet duur maar met al die extras denk ik rond de 200 euro.
Je weet dat je niet daar je normale PS2 spellen op kunt spelen? Je moet speciale PSP spellen kopen! Dus je hele spelcatalogus begint weer bij nul.... echt dom van Sony!
Zie je het al voor je, een DVD in een portable game apparaat? Kun je net zo goed gewoon je PS2 zelf meenemen.
gba speelt toch gb/gb color games enzo af? Maar als je idd een handheld zo groot moet maken dat er dvd's in kunnen is het al snel geen handheld meer. Moet je er 2 riemen om heem maken, omdat je hem anders niet normaal kun tillen.