prijs van prijsvraag niet gekregen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door soadrulezzz, 5 apr 2004.

1. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik in de lopende thread over prijsvragen nooit echt reacties krijg, probeer ik het op deze manier. Ik heb dus op 28 december 2003 samen met nog 2 anderen de SWAT-prijsvraag gewonnnen. Maar tot op heden heb ik dus nog niets ontvangen. Dit ondanks verscheidene mailtjes van mij en posts in de prijsvragen thread. Mijn vraag aan de mensen van xboxworld is of ze dit een normale gang van zaken vinden, ik dus niet. Ik verwacht wel dat jullie er nu eindelijk eens wat aan gaan doen. Want het allerergste vond ik nog de reactie van Mirik in de prijsvragen thread.
    deze dus
    Maar om tot mijn vraag te komen, wat doen jullie als een prijs dus nooit wordt verstuurd? Hebben jullie een regeling als gamez.nl of is het gewoon jammer.
    Graag een reactie.

2. menno x

menno x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is balen...

3. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik heb hetzelfde probleem !!!!!!!!!!

ik heb namelijk Legacy of Kain gewonnen een tijdje terug op xboxworld.
    Nu waren er drie winnaars, de andere twee hebben hem al 3 weken geleden ontvangen en ik nog steeds niet

reden : eidos, de ontwikkelaar, zou het spel niet meer op voorraad hebben :confused: volgens Mirik

hopelijk krijg ik het nog (spoedig)

:mad:

helemaal niet leuk, dan win je es wat ...

Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is idd een heel stomme reden. Dan moeten ze maar geen prijsvraag houden...

5. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    als je een prijsvraag houd, moet je ook ervoor kunnen zorgen dat je de prijzen normaal kan leveren, anders moet je er niet aan beginnen vind ik!

6. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Welke idioot gaat nu een prijsvraag uitgeven, terwijl hij de prijzen die gewonnen kunnen worden niet eens zelf heeft.

Je weet toch dat de developers alleen die prijsvragen hebben voor promotie. En het gratis weggeven van spellen staat niet echt bovenaan het "to do" lijstje van die gasten.

Je moet gewoon zeggen tegen de developers, willen jullie promotie? willen jullie een prijsvraag? Okee stuur die spellen maar op. Xboxworld heeft toch al genoeg bezoekers per dag dus daarvoor hoeven ze het niet te doen.

7. Guus

Guus Narf.

Leuk Bevonden:
    0
    Een developer beloofd een x aantal games voor een prijsvraag, natuurlijk wordt die dan meteen online gezet. Het duurt een hele tijd voordat de PR-afdeling van de dev/publ. de game krijgt om vervolgens door te sturen naar derden, zoals xbw. Die het vervolgens ook weer door moet sturen, dus het kan best een tijd duren.

Volgens mij gaat het zo tenminste... maar 4 maanden is volgens mij wel aan de erg lange kant :)

8. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De publisher stuurt de games rechtstreeks. Maar ik vind dat het eigenlijk niet rechtstreeks moet gaan, want je word zo een oor aangenaaid...

9. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Er klopt in elk geval iets niet aan het systeem.

10. Robbertus

Robbertus X B O X

Leuk Bevonden:
    11
    wat een naaistreek

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij is het allemaal niet echt super geregelt bij die publishers, die spellen vergeten ze te versturen ofzo, weet ik veel, maar dan voel je je dus wel genaait, als je een keer iets wint. Maar het is dus zeker niet de schuld van XBW, maar gewoon van die publishers, dus je moet niet kwaad worden op XBW, want die doen ook hun best om te zorgen dat je de spellen krijgt.

Trouwens, waar blijft de Splinter Cell uitslag?

12. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin , ik vind dat als ze hier een prijs beloven, dat ze die prijs natuurlijk ook moeten regelen, zodat je het binnen twee weken krijgt. En niet dat je naar 4 maanden nog niet je spel binnen krijgt waar je je hersens voor aan het kraken was.
    - Sorry 4 maanden niet 4 weken. Maar 4 weken is al erg genoeg...

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ja die zal ik vanavond wel ff online zetten.

Advies is om Mirik gewoon te mailen dat er nog steeds niks verstuurd is. Als we een email krijgen en later niks meer dan gaan we ervanuit dat je hem hebt.

14. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Mirik vorige week nog een mailtje gestuurd ofzo. Maar ik krijg geen reactie. In de prijsvragen thread reageert Mirik ook niet.

15. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had bij een prijsvraag bij gamez ook Swat gewonnen en na maanden gewacht te hebben, heb ik maar eens een mailtje gestuurd. Als troost mocht ik uit een lijstje xboxspellen 2 spellen kiezen. Maar volgens mij hebben ze wel gezegd dat het spel verstuurd was. Alleen staat op de enveloppe met grote letters gamez, dus in mijn geval kan het spel ook door iemand van de post gejat zijn.

16. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wow, dat is opzich nog geluk hebben ook :p SWAT is namelijk tog bout ^^

17. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Het was maar een lijstje met een paar spellen. Ik heb voor mezelf max payne 2 genomen en voor een kennis heb ik de laatste harry pottter genomen. Maar ben er zeker blij mee, het is wel service. En ja Swat is nou niet heel geweldig, ik denk dat max payne beter is. En binnen een paar dagen in huis.

18. soadrulezzz

Leuk Bevonden:
    0
    Van die vervangende regeling bij gamez.nl heb ik al vaker gehoord. Dat noem ik nou nog eens service.

19. FabianNL

FabianNL Guest

is idd niet erg netjes, zoals er al werd gezegt: als je geen prijzen kan geven, hou dan geen prijsvraag
    maar de service bij gamez.nl is dus wel erg goed, dus xbw.nl stuur de ongelukkig ff wat spellen op :D

20. carina

carina Pino

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wist niet dat gamez die regeling had, was voor de eerste keer dat ik een spel won. Maar wel een hele goede regeling.

Ik hoop dat je ook iets kan regelen, al was het maar 1 spel, want 2 spellen is toch eigenlijk niet nodig.

Deel Deze Pagina